RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

Magazinul online SuperJeans.ro aduce in Romania brandul SuperJeans of Sweden, cu o colectie limitata, creata special pentru femei. Prin intermediul acesteia, tricoul este declinat in cele mai versatile forme, cu imprimeuri ce vorbesc despre pasiunea pentru muzica pop-rock a fondatorului Bo Bech-Nielsen.

SuperJeans of Sweden si-a conturat povestea in orasul Malmo, din sudul Suediei, pornind de la experienta de peste doua decenii pe care o are Bo Bech in industria modei. Pe parcursul carierei, el a fost marketing manager pentru Diesel, distribuitor de branduri mari ca ACNE, Canada Goose si Original Penguin, in zona Scandinava. In prezent, Bo Bech imbina pasiunea pentru moda cu cea pentru muzica. Este designer si producator de denim pentru branduri renumite din Suedia si UK si face parte, alaturi de bunul sau prieten, Andy Fuzz, din trupa The Öresounds, care a lansat de curand primul single: “The Gravity”.

Despre SuperJeans of Sweden, Bo Bech-Nielsen declara: “SuperJeans of Sweden este exact ceea ce inseamna. Facem produse frumoase la preturi rezonabile si vrem sa oferim clientilor nostri mai mult decat ce platesc. Acest brand este rezultatul celor peste 20 de ani de experienta pe care am acumulat-o in industria modei si sper ca oamenii vor simti acest lucru cand vor proba produsele noastre. Vom fi extraordinari si asta este o promisiune!”

Colectia proaspat lansata la noi cuprinde patru modele de topuri cu croieli inedite, ce iti dezvaluie detalii neasteptate si imprimeuri cu elemente inspirate de universul edgy al muzicii rock, din care nu lipsesc chitarele sau discurile.

ERIKA este un tricou cu trena, extrem de cool, ce se potriveste de minune atat cu o pereche de skinny jeans, cat si cu pantaloni din piele sau pantaloni scurti din denim.

JENNY este un top alb cu maneci lungi si cu imprimeu negru. Efectul wow este garantat de spatele gol si de materialul rasucit.

Maioul IVANNA vobeste despre indrazneala prin drapajele si asimetriile care-l contureaza, iar MALIN continua discursul despre versatilitate printr-o croiala simpla, cu maneci ¾ si detalii aparent nefinisate. Preturile celor patru articole vestimentare variaza intre 99 si 199 lei.

Preferatele noastre? Erika si Malin. Care sunt modelele tale preferate?

In curand, colectia va fi intregita de bluze si tricouri negre, de skinny jeans si blugi boyfriend confortabili, dar si de produse dedicate barbatilor, toate cu un design in acord cu stilul scandinavic: simplu, de efect si foarte cool.

Asculta in continuare single-ul The Gravity!

Despre SuperJeans.ro

SuperJeans.ro este singurul magazin online dedicat blugilor in Romania. Lansat din vara anului 2012, a reusit intr-un timp foarte scurt sa atraga fanii denimului catre produsele clasice ale brandului Levi’s, ca dealer autorizat în Romania, cat si catre produsele speciale ale brandului Cheap Monday. Conceptul inovator ce caracterizeaza acest site atrage atat categoria de public matur, iubitor de clasic, dar si tineretul mereu in cautare de nou si originalitate. Va puteti bucura de shopping in fiecare zi, la orice ora, pe www.SuperJeans.ro, unde puteti gasi blugi, produse din denim si haine de calitate la preturi accesibile.

Urmareste SuperJeans.ro pe Facebook: http://www.facebook.com/superjeans.ro,
Pinterest: http://pinterest.com/superjeans/
Twitter: https://twitter.com/superjeansro

Foto: Silviu Sandulescu

PUBLISHED ON 12.08.2013

more in Newsroom