PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

SuperJeans of Sweden: Moda pe ritmuri pop-rock

Magazinul online SuperJeans.ro aduce in Romania brandul SuperJeans of Sweden, cu o colectie limitata, creata special pentru femei. Prin intermediul acesteia, tricoul este declinat in cele mai versatile forme, cu imprimeuri ce vorbesc despre pasiunea pentru muzica pop-rock a fondatorului Bo Bech-Nielsen.

SuperJeans of Sweden si-a conturat povestea in orasul Malmo, din sudul Suediei, pornind de la experienta de peste doua decenii pe care o are Bo Bech in industria modei. Pe parcursul carierei, el a fost marketing manager pentru Diesel, distribuitor de branduri mari ca ACNE, Canada Goose si Original Penguin, in zona Scandinava. In prezent, Bo Bech imbina pasiunea pentru moda cu cea pentru muzica. Este designer si producator de denim pentru branduri renumite din Suedia si UK si face parte, alaturi de bunul sau prieten, Andy Fuzz, din trupa The Öresounds, care a lansat de curand primul single: “The Gravity”.

Despre SuperJeans of Sweden, Bo Bech-Nielsen declara: “SuperJeans of Sweden este exact ceea ce inseamna. Facem produse frumoase la preturi rezonabile si vrem sa oferim clientilor nostri mai mult decat ce platesc. Acest brand este rezultatul celor peste 20 de ani de experienta pe care am acumulat-o in industria modei si sper ca oamenii vor simti acest lucru cand vor proba produsele noastre. Vom fi extraordinari si asta este o promisiune!”

Colectia proaspat lansata la noi cuprinde patru modele de topuri cu croieli inedite, ce iti dezvaluie detalii neasteptate si imprimeuri cu elemente inspirate de universul edgy al muzicii rock, din care nu lipsesc chitarele sau discurile.

ERIKA este un tricou cu trena, extrem de cool, ce se potriveste de minune atat cu o pereche de skinny jeans, cat si cu pantaloni din piele sau pantaloni scurti din denim.

JENNY este un top alb cu maneci lungi si cu imprimeu negru. Efectul wow este garantat de spatele gol si de materialul rasucit.

Maioul IVANNA vobeste despre indrazneala prin drapajele si asimetriile care-l contureaza, iar MALIN continua discursul despre versatilitate printr-o croiala simpla, cu maneci ¾ si detalii aparent nefinisate. Preturile celor patru articole vestimentare variaza intre 99 si 199 lei.

Preferatele noastre? Erika si Malin. Care sunt modelele tale preferate?

In curand, colectia va fi intregita de bluze si tricouri negre, de skinny jeans si blugi boyfriend confortabili, dar si de produse dedicate barbatilor, toate cu un design in acord cu stilul scandinavic: simplu, de efect si foarte cool.

Asculta in continuare single-ul The Gravity!

Despre SuperJeans.ro

SuperJeans.ro este singurul magazin online dedicat blugilor in Romania. Lansat din vara anului 2012, a reusit intr-un timp foarte scurt sa atraga fanii denimului catre produsele clasice ale brandului Levi’s, ca dealer autorizat în Romania, cat si catre produsele speciale ale brandului Cheap Monday. Conceptul inovator ce caracterizeaza acest site atrage atat categoria de public matur, iubitor de clasic, dar si tineretul mereu in cautare de nou si originalitate. Va puteti bucura de shopping in fiecare zi, la orice ora, pe www.SuperJeans.ro, unde puteti gasi blugi, produse din denim si haine de calitate la preturi accesibile.

Urmareste SuperJeans.ro pe Facebook: http://www.facebook.com/superjeans.ro,
Pinterest: http://pinterest.com/superjeans/
Twitter: https://twitter.com/superjeansro

Foto: Silviu Sandulescu

PUBLISHED ON 12.08.2013

more in Newsroom