PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Street Delivery, editia a VIII-a – apel de proiecte

Street Delivery, editia a VIII-a – apel de proiecte

Cea de-a opta editie Street Delivery se desfasoara intre 14 si 16 iunie in Bucuresti, Timisoara si Iasi. Evenimentul de arhitectura si arte are ca scop recuperarea spatiului public. In fiecare an, Street Delivery inchide strazile pentru masini si transforma carosabilul in loc de promenada pentru pietoni si biciclisti.

Fundatia Carturesti si Ordinul Arhitectilor din Romania au deschis sesiunea de aplicatii pentru editia din 2013 a evenimentului Street Delivery, care va avea in trei orase simultan. Anul acesta, Iasul se alatura pentru oara proiectului.
Aplicantii se pot inscrie pe site-ul www.streetdelivery.ro pana pe 19 mai. Proiectele lor (fie ei persoane fizice, organizatii sau institutii) vor fi jurizate de echipa Street Delivery, urmand ca rezultatele selectiei sa fie anuntate pe 26 mai.

Sectiunile Street Delivery 2013:

1) Arhitectura, urbanism, design urban, peisagistica
2) Societate civila, ecologie, mediu
3) Muzica
4) Arte vizuale
5) Film
6) Teatru, dans, performance
7) Activitati pentru copii

Logo-ul Street Delivery 2013 este desenat de Alexandru Ciubotariu (Pisica Patrata), ilustrator, street artist si istoric al benzii desenate romanesti. Street Delivery este singurul eveniment romanesc si unul din putinele din lume care isi schimba logo-ul si identitatea vizuala la fiecare editie. Acest lucru se intampla pentru a da ocazia designerilor romani sa contribuie cu viziunea lor la eliberarea strazilor. Celelalte logo-uri Street Delivery au fost realizate de: IRLO, Daniel Voinea, Wonderboy, Matei Apostolescu (013a), Bob Toma, Stefan Lucut. Prima editie Street Delivery nu a avut logo, doar un sticker de Oana Felipov.

Tema Street Delivery 2013 porneste de la ideea ca locuitorii au dreptul la patrimoniu, arhitectura de calitate si peisaj, la fel cum au dreptul la sanatate si justitie (Declaratia de la Cluj – OAR 2008). De aceea, Street Delivery isi propune un exercitiu de locuire de calitate prin patrimoniu si arhitectura de calitate, fara kitsch-ul alimentat de indiferenta si bani. Street Delivery declara:

Arhitectura este pentru oameni.
Arhitectura de calitate este patrimoniu pentru viitor.
Spatiul public nu are valoare fara patrimoniu.
Patrimoniul e o resursa limitata care, odata pierduta, nu poate fi înlocuita.
Ca sa salvezi patrimoniul, trebuie sa-l ingrijesti si sa-l sporesti.
Patrimoniul este in acelasi timp un bun privat si unul colectiv.
Patrimoniul bine gestionat aduce profit.
Ca locuitori ai orasului si cetateni, pretindem locuire de calitate!

Persoane de contact:
Ana Niculescu
ananiculescu@carturesti.ro

0732.003.048

Anca Danila
ancadanila@carturesti.ro

0732.003.059

Foto si info via Carturesti

PUBLISHED ON 24.04.2013

more in Newsroom