EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
SIMONA SEMEN: Black Ice, colectia toamna-iarna 2013/14

SIMONA SEMEN: Black Ice, colectia toamna-iarna 2013/14

Designerul Simona Semen prezinta colectia 'Black Ice' dedicata sezonului toamna-iarna 2013-14, in cadrul unei campanii realizate la Casa Vernescu.

O poveste urbana ce pune impreuna, cinematografic, spatiile de vis ale Casei Vernescu cu o  femeie moderna, puternica – prin elementele militare si harnasamentele din piele ale Alexandrei Abraham – si simultan fragila – prin transparente, dantele si detalii ultra feminine.

Intregul nou sezon este o poveste intre forta vulnerabilitatii si feminitatea ridicata la rang de arta. Fiecare dintre noi putem sa ne regasim aici, putem sa ne bucuram de moda si de optiunile noastre, amestecand elemente de romantism cu spiritul militar reinterpretat si subtilitati ale luxului cu comoditatea specifica urbanului si secolului 21.

Exploram impreuna aceasta noua forma a modernitatii.


Fotograf: Mihaela Noroc
Art Director: Alin Galatescu
Model: Malina Cristisor (One Models)
Make-up: Alina Brailescu Academy
Hair: GETT’S Salons
Pantofi: IL PASSO
Location: Casa Vernescu, Bucuresti

 

PUBLISHED ON 03.09.2013

more in Newsroom