RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

Daca l-ai vazut pe Simon Baker in rolul investigatorului perceptiv si dezarmant din 'The Mentalist' dar si in rolul seducatorului din 'The Devil Wears Prada', vei considera cum nu se poate mai fireasca alegerea celor de la Givenchy ca actorul australian sa le reprezente noul parfum: Gentlemen Only. Pe ecrane sau in viata de zi cu zi, Baker personifica un gentleman modern, cu un caracter natural, individualist si cu un simt al stilului dezvoltat fara niciun efort.

A fost nominalizat la Globurile de Aur si Premiile Emmy pentru rolul din The Mentalist, film urmarit saptamana de saptamana de milioane de oameni. Cu toate acestea, succesul profesional nu l-a impiedicat sa cultive o simplitate linistita, departe de stralucirea Hollywood-ului. Acest lucru a reprezentat un argument in plus pentru Givenchy ca alegerea facuta este cea potrivita.

Campania pentru noul parfum reflecta amuzament si spontaneitate. Fotografiat de celebrul Patrick Demarchelier, Simon Baker zambeste in ploaia torentiala si isi foloseste umbrela pentru a  proteja o femeie. Campania TV, filmata de regizorul si fotograful Peter Lindbergh, transmite acelasi spirit. Pe un fundal urban plin de viata, aparatul foto il urmeaza pe Simon Baker colindand strazile New York-ului, cu un mers lin, increzator, dezinteresat de vremea rea de afara​​. Cand deschide in cele din urma umbrela, o face pentru a o oferi unei femei necunoscute. Apoi, isi continua drumul prin ploaie, cu zambetul pe buze. Actorul intruchipeaza astfel virtutile esentiale ale gentleman-ului in viziunea Givenchy: curtoazie, eleganta si nonsalanta.

In 1975, Hubert de Givenchy a spart codurile parfumului traditional barbatesc, bazat pana atunci pe apa de colonie si pe arome de lavanda. El a creat Gentlemen Givenchy, un parfum puternic, realizat in jurul acordurilor lemnoase aromatice. Insa, gentleman-ul secolului 21 s-a schimbat. Chiar daca valorile sale s-au pastrat in esenta, ele s-au adaptat stilului de viata actual. Pentru noul parfum, Casa Givenchy a impins seductia, luxul si impertinenta pe noi culmi. Cu o aroma eleganta si distinctiva, Gentlemen Only reinterpreteaza parfumul barbatesc clasic folosind noi esente si ingrediente naturale. Parfumul emana la inceput o prospetime aromata si picanta, creata de amestecul de mandarina, boabe de piper roz, nucsoara si frunze de mesteacan. Apoi, adancimea si senzualitatea extrema sunt dezvaluite de un trio de lemn nobil (cedru, patchouli, vetiver) inainte ca tamaia puternica si fermecatoare sa preia conducerea.

Gentlemen Only Givenchy se gaseste din martie 2013 (exclusiv in Sephora) si din aprilie in parfumeriile: Sephora, Marionnaud, Kendra si B&B Collection.
Pret: 50 ml 259 lei

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 05.03.2013

more in Newsroom