PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

SIMON BAKER – imaginea Gentlemen Only de la Givenchy

Daca l-ai vazut pe Simon Baker in rolul investigatorului perceptiv si dezarmant din 'The Mentalist' dar si in rolul seducatorului din 'The Devil Wears Prada', vei considera cum nu se poate mai fireasca alegerea celor de la Givenchy ca actorul australian sa le reprezente noul parfum: Gentlemen Only. Pe ecrane sau in viata de zi cu zi, Baker personifica un gentleman modern, cu un caracter natural, individualist si cu un simt al stilului dezvoltat fara niciun efort.

A fost nominalizat la Globurile de Aur si Premiile Emmy pentru rolul din The Mentalist, film urmarit saptamana de saptamana de milioane de oameni. Cu toate acestea, succesul profesional nu l-a impiedicat sa cultive o simplitate linistita, departe de stralucirea Hollywood-ului. Acest lucru a reprezentat un argument in plus pentru Givenchy ca alegerea facuta este cea potrivita.

Campania pentru noul parfum reflecta amuzament si spontaneitate. Fotografiat de celebrul Patrick Demarchelier, Simon Baker zambeste in ploaia torentiala si isi foloseste umbrela pentru a  proteja o femeie. Campania TV, filmata de regizorul si fotograful Peter Lindbergh, transmite acelasi spirit. Pe un fundal urban plin de viata, aparatul foto il urmeaza pe Simon Baker colindand strazile New York-ului, cu un mers lin, increzator, dezinteresat de vremea rea de afara​​. Cand deschide in cele din urma umbrela, o face pentru a o oferi unei femei necunoscute. Apoi, isi continua drumul prin ploaie, cu zambetul pe buze. Actorul intruchipeaza astfel virtutile esentiale ale gentleman-ului in viziunea Givenchy: curtoazie, eleganta si nonsalanta.

In 1975, Hubert de Givenchy a spart codurile parfumului traditional barbatesc, bazat pana atunci pe apa de colonie si pe arome de lavanda. El a creat Gentlemen Givenchy, un parfum puternic, realizat in jurul acordurilor lemnoase aromatice. Insa, gentleman-ul secolului 21 s-a schimbat. Chiar daca valorile sale s-au pastrat in esenta, ele s-au adaptat stilului de viata actual. Pentru noul parfum, Casa Givenchy a impins seductia, luxul si impertinenta pe noi culmi. Cu o aroma eleganta si distinctiva, Gentlemen Only reinterpreteaza parfumul barbatesc clasic folosind noi esente si ingrediente naturale. Parfumul emana la inceput o prospetime aromata si picanta, creata de amestecul de mandarina, boabe de piper roz, nucsoara si frunze de mesteacan. Apoi, adancimea si senzualitatea extrema sunt dezvaluite de un trio de lemn nobil (cedru, patchouli, vetiver) inainte ca tamaia puternica si fermecatoare sa preia conducerea.

Gentlemen Only Givenchy se gaseste din martie 2013 (exclusiv in Sephora) si din aprilie in parfumeriile: Sephora, Marionnaud, Kendra si B&B Collection.
Pret: 50 ml 259 lei

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 05.03.2013

more in Newsroom