PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Primul magazin COS din Romania

cos romania

Vestea ca brandul COS se extinde pe piata din Romania si-a facut loc, de curand, in newsfeed-ul nostru. Astazi, reprezentantii brandului au comunicat oficial ca deschiderea primului magazin este programata in sezonul primavara-vara din acest an, intr-o cladire de pe Calea Victoriei din Bucuresti. Aceasta va fi complet restaurata, iar colectiile de imbracaminte pentru barbati, femei si copii vor fi prezentate pe doua etaje.

„Orasul Bucuresti este centrul comercial al tarii si, prin urmare, suntem de parere ca este un cadru ideal pentru primul magazin COS pe piata. Lansarea in Romania este un pas important pentru brandul nostru si speram ca viitori clienti se vor bucura de ambientul si colectia pe care acest nou magazin COS le va oferi,” declara Marie Honda, Director Executiv COS.

Brandul s-a lansat, in 2007, la Londra. 9 ani mai tarziu, acesta s-a extins in Europa, Asia, America de Nord si in Orientul Mijlociu. Minimaliste si atemporale, creatiile COS sunt realizate prin imbinarea de metode traditionale cu tehnici moderne. Aceasta alaturare de vechi si nou defineste si atmosfera magazinelor. Conceptul de design porneste, intotdeauna, de la elementele arhitecturale originale ale spatiului, care sunt completate cu detalii moderne.

Mai multe detalii, in curand!

Foto si info: COS

PUBLISHED ON 10.02.2016

more in Newsroom