INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Primavara-vara ’21, in viziunea designerului Ioana Ciolacu

Primavara-vara ’21, in viziunea designerului Ioana Ciolacu

Colectia Ioana Ciolacu primavara-vara ’21 cuprinde un mix de elemente emblematice pentru designer – precum hanoracele cu volane sau piesele cu croiala larga – si detalii surprinzatoare. Imprimeurile tie-dye, realizate manual, nasturii printati 3D, vopsiti manual si aplicati pe partea din fata a unui sacou roz pal sau alaturarea dintre materialul gros al hanoracelor si tul au un puternic impact vizual.

Colectiile vestimentare din ultimul an dezvaluie, printre altele, si amprenta lasata de pandemie asupra designerilor de pretutindeni, precum si atitudinea cu care traiesc noua normalitate (o expresie pe care prefer sa o inlocuiesc cu normalitate temporara).

“O distopie in care singuratatea neinsufletita inlocuieste un chip familiar, primavara-vara ’21 reflecta prezentul, sugerand, in mod paradoxal, un viitor colorat. La fel ca <Scaunele> lui Eugene Ionesco, colectia este conceputa ca un catharsis contemporan care sfideaza absurdul.” Asa suna descrierea colectiei.

Intre sentimentul de insingurare si senzatia de realitate distopica, se intrezareste un viitor optimist in viziunea Ioanei Ciolacu, transpus in moda prin nuantele calde ale imprimeurilor ei si nu numai.

Te invit sa descoperi in continuare cateva dintre tinutele colectiei. Le gasesti pe toate pe ioanaciolacu.com.

Fotografii: Jupiter Ecom

PUBLISHED ON 05.02.2021

more in Newsroom