INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Prima colectie H&M Conscious Exclusive pentru toamna/iarna

A opta colectie H&M Conscious Exclusive vine mai repede decat ne-am fi asteptat, deoarece compania suedeza alatura, pentru prima oara, colectiei lansate in fiecare primavara, o colectie conceputa special pentru sezonul toamna-iarna. Noutatile nu se opresc aici. Cu aceasta ocazie, sunt utilizate pentru conceperea hainelor doua noi materiale sustenabile: casmirul reciclat si catifeaua din polyester reciclat.

Colectia H&M Conscious Exclusive toamna/iarna 2018 se lanseaza, pe 27 septembrie, exclusiv online pe hm.com.

“Suntem extrem de incantati sa lansam pentru prima data o versiune de toamna/iarna a colectiei Conscious Exclusive. Totul a inceput cu dorinta de a crea un palton de referinta, dintr-un material sustenabil, care sa poata fi purtat atat la ocazii speciale, cat si in fiecare zi, dar ulterior aceasta idee s-a transformat intr-o intrega colectie care combina piese istorice regasite cu ultimele inovatii in materie de sustenabilitate,” povesteste Ann-Sofie Johansson, Director de Creatie la H&M.

“Exista o varietate destul de mare cand vine vorba de materialele sustenabile utilizate in aceasta colectie, precum casmirul reciclat, catifeaua provenita din reciclarea poliesterului, dar si utilizarea textilei ECONYL® ramasa din colectiile anterioare. Calitatea si texturile nu numai ca sunt complementare designului, dar evidentiaza inovatia in materie de materiale careia H&M ii acorda o mare atentie. Catifeaua, de exemplu, a avut nevoie de numerosi ani de cercetare pentru a fi dezvoltata la standardele care sa ne multumeasca,” spune Cecilia Brannsten, Manager de Sustenabilitate in grupul H&M.

Colectia include o serie de piese vestimentare dedicate femeilor, dar si lenjerie, incaltaminte si accesorii. Printre piesele cheie, se regasesc paltonul lung, negru, confectionat din lana reciclata, capa decorata cu imprimeuri florale din paiete, realizata din reciclarea PET-urilor, rochia lunga cu maneci voluminoase si decolteu la spate, confectionata din matase organica. Paleta de culori consta in variatii de negru, bej, roz pudrat, galben mustar, albastru prafuit, cu atingeri de gri deschis.

Partea de accesorii este compusa din cercei sculpturali din plastic reciclat, botine negre tip soseta, confectionate din poliester reciclat, pantofi stiletto din TENCEL™, o esarfa cu ciucuri lungi, un guler cu accesorii din matase reciclata si o gluga din paiete negre.

Foto sin info: H&M

PUBLISHED ON 12.09.2018

more in Newsroom