WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Oil on Canvas | Silk on Skin

Oil on Canvas | Silk on Skin

Oil on Canvas | Silk on Skin, prima colectie semnata Andreea Buga, aduce in universul modei arta Almei Redlinger, unul dintre pictorii promovati de laboratorul cultural ARGO ART. Tablourile artistei sunt transformate in imprimeuri pe matase, ce redau cu acuratete detaliile fiecarei tuse de culoare.

Colectia cuprinde atat piese casual, cu influente sport, adunate sub numele Fancy Canvas, cat si piese elegante: Impressive Silk. Le-am descoperit pe toate ieri in spatiul luminos al Iconic Food Wine & Design, unde au fost expuse alaturi de lucrarile care le-au inspirat. Pentru a reda atmosfera din atelierul artistei, una dintre incaperile casei de pe Aleea Alexandru a gazduit sevaletul Almei Redlinger, scaunul de pe care picteaza, alaturi pensule si vopsele. La eveniment au fost prezente designerul si artista deopotriva.

“Poti privi un tablou, dar nu poti pastra momentul. Eu am vrut sa pastrez clipa pentru femeile care simt matasea ca parte din eleganta si atitudinea lor, care simt pe piele frumusetea. Prima mea colectie este ideea decupata din tablourile Almei Redlinger, alaiul florilor printate direct pe matase. Reprezinta spiritul artei contemporane aplicat prin creativitatea designului vestimentar,” povesteste Andreea Buga despre conceptul Oil on Canvas | Silk on Skin.

Intreaga colectie cuprinde 48 de piese ce pot fi achizitionate de pe site-ul www.andreeabuga.ro si de pe www.molecule-f.com. Iata in continuare imagini din lookbookul colectiei si fotografii de la evenimentul de lansare!

Foto eveniment: Alberto Grosescu
Foto campanie: George Pruteanu
Concept proiect: Andreea Buga
Styling colectie: Marina Moldovan
Modele: Irina Vulpe si Andra Schuler, Mandarina Models
Make up & Hair style: Raluca Craciun

PUBLISHED ON 27.03.2015

more in Fashion Etc