RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Noul Soft Sensation Lipcolor Butter de la Astor – un produs 3 in 1

Noul Soft Sensation Lipcolor Butter de la Astor – un produs 3 in 1

Astor combina culoarea si textura unui ruj cu puterea de hidratare a unui balsam de buze si cu stralucirea unui gloss si creeaza noul Soft Sensation Lipcolor Butter. Reprezentat de Heidi Klum, produsul all-in one este disponibil in 8 nuante in trend.

Rujul de buze hidrateaza in profunzime, calmeaza si catifeleaza buzele uscate, asigurand o senzatie de confort ce persista pana la 5 ore. Datorita texturii cremoase, Lipcolor nu incarca buzele si nu le lasa lipicioase.

“In sfarsit, nu trebuie sa mai aleg intre ruj, balsam si gloss – Astor Soft Sensation Lipcolor Butter le contine pe toate! De la prima aplicare am buzele frumos conturate, lucioase si hidratate. Exact ce-mi doream”, spune Heidi Klum, director artistic Astor si imaginea brand-ului.

“Sunt foarte incantata de nuantele Sensation Lipcolor Butter, care sunt actuale, intense si totusi purtabile, indiferent de momentul zilei. Paleta de culori reuneste tonurile subtile de nude, dar si pe cele de rosu aprins si corai. Nuanta mea preferata este Feeling Feline 011, un roz deschis adorabil”, adauga ea.

Heidi Klum isi lasa buzele sa promoveze produsul in campaniile de publicitate, atat in reclama televizata, cat si in cea tiparita. In campania TV, Heidi sta intinsa pe o canapea imensa in forma de buze, purtand un corset alb si nuanta Feeling Feline 011. Campania de print este asemanatoare. Heidi zambeste la camera si dezvaluie secretul produsului ei all-in-one: “Ma topesc dupa el!”

Foto si info: Astor

PUBLISHED ON 05.06.2013

more in Newsroom