PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Noul Soft Sensation Lipcolor Butter de la Astor – un produs 3 in 1

Noul Soft Sensation Lipcolor Butter de la Astor – un produs 3 in 1

Astor combina culoarea si textura unui ruj cu puterea de hidratare a unui balsam de buze si cu stralucirea unui gloss si creeaza noul Soft Sensation Lipcolor Butter. Reprezentat de Heidi Klum, produsul all-in one este disponibil in 8 nuante in trend.

Rujul de buze hidrateaza in profunzime, calmeaza si catifeleaza buzele uscate, asigurand o senzatie de confort ce persista pana la 5 ore. Datorita texturii cremoase, Lipcolor nu incarca buzele si nu le lasa lipicioase.

“In sfarsit, nu trebuie sa mai aleg intre ruj, balsam si gloss – Astor Soft Sensation Lipcolor Butter le contine pe toate! De la prima aplicare am buzele frumos conturate, lucioase si hidratate. Exact ce-mi doream”, spune Heidi Klum, director artistic Astor si imaginea brand-ului.

“Sunt foarte incantata de nuantele Sensation Lipcolor Butter, care sunt actuale, intense si totusi purtabile, indiferent de momentul zilei. Paleta de culori reuneste tonurile subtile de nude, dar si pe cele de rosu aprins si corai. Nuanta mea preferata este Feeling Feline 011, un roz deschis adorabil”, adauga ea.

Heidi Klum isi lasa buzele sa promoveze produsul in campaniile de publicitate, atat in reclama televizata, cat si in cea tiparita. In campania TV, Heidi sta intinsa pe o canapea imensa in forma de buze, purtand un corset alb si nuanta Feeling Feline 011. Campania de print este asemanatoare. Heidi zambeste la camera si dezvaluie secretul produsului ei all-in-one: “Ma topesc dupa el!”

Foto si info: Astor

PUBLISHED ON 05.06.2013

more in Newsroom