WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
NOSTALGIA, colectia p/v 2013 a Gabrielei Dumitran

NOSTALGIA, colectia p/v 2013 a Gabrielei Dumitran

In universul creativ al Gabrielei Dumitran, amintirile de neuitat se transforma in accesorii millinery elegante cu detalii feminine. Cea mai recenta colectie ce-i poarta semnatura cuprinde 30 de astfel de creatii si este intitulata sugestiv: 'Nostalgia'.

“Intamplari, citate, idei, imagini care i-au marcat pe cei din jurul meu, acele amintiri care ne raman in suflet si definesc feminitatea, chic-ul inefabil, detaliul de neuitat al unei prezente delicate si puternice, toate m-au inspirat si mi-au conturat ideile pentru colectia Nostalgia. Este o istorie cu toate aceste personaje si istorii, reconstruite si povestite cu palarii, turbane, accesorii couture pentru par, create manual din materiale pretioase si delicate, cu broderii artizanale”, povesteste Gabriela Dumitran.

Construite din matase frantuzeasca, dantela de Calais, broderii manuale pe matase, cristale Swarovski, bumbac Liberty, muselina, piele, materiale de la producatori-artizani renumiti in intreaga lume, piesele millinery “Nostalgia” sfideaza cu maiestrie timpul. De la sarutul cu ruj rosu, lasat de Marilyn Monroe pe un servetel in mai 1962, la titlul scris cu rosu al filmului Gigi, in regia lui Vincente Minnelki, de la ritmurile captivante din musicalul CATS si pana la atmosfera „La Vie en Rose” a lui Edith Piaf, sursele de inspiratie devin detalii ce ofera cantitatea potrivita de nostalgie.

Descopera intreaga poveste Nostalgia pe www.gabrieladumitran.com!

Campania de imagine pentru colectia “Nostalgia” este realizata impreuna cu:
Foto:  Ionut Staicu
Stilist: Ina Borcea
Model: Stefania
Make-up: Natalia Kiselev
Hairstylist: Claudiu Alex Sarghe

PUBLISHED ON 14.03.2013

more in Newsroom