WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Noile fonduri de ten Toleriane Teint de la La Roche-Posay

Noile fonduri de ten Toleriane Teint de la La Roche-Posay

Pentru femeile cu o piele sensibila ce isi doresc un fond de ten cu acoperire medie si un machiaj cat se poate de natural, La Roche-Posay lanseaza o noua gama Toleriane Teint. Fie ca alegi spuma cu efect matifiant sau crema cu efect hidratant, ambele se aplica usor si isi mentin lookul uniform pe parcusul zilei.

Magia Toleriane Teint este posibila datorita unor ingrediente care au pasit din universul ingrijirii pielii in cel al machiajului, precum perlita si acidul hialuronic.

Despre cele doua, specialistii La Roche- Posay spun ca:

PERLITA – prezenta in fondul de ten spuma matifiant
Are o putere de absorbtie de cinci ori mai mare decat cea a talcului, fiind deja folosita in produsele destinate tenului seboreic. Datorita acestui ingredient, tenul capata un aspect matifiat ce se mentine pentru intreaga zi. Pielea rezista astfel la transpiratie in conditii extreme de umiditate. Testele specialistilor au condus la concluzia ca acest fond de ten poate fi folosit si cand mergeti la sauna, fara ca efectul fondului de ten sa fie diminuat.

ACIDUL HIALURONIC – prezent în fondul de ten crema hidratant
Are capacitatea de a absorbi de 1000 de ori greutatea sa in apa, oferind confort si hidratare tenului uscat. Infuzia puternica de apa calmeaza tenul uscat.

Fondurile de ten nu contin conservati si nici parfum, au factor de protectie solara SPF 20 si sunt disponibile in patru nuante.

Foto: La Roche-Posay

PUBLISHED ON 12.03.2013

more in Newsroom