RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

Naomi Campbell si Claudia Schiffer pentru Tommy Hilfiger

In acest an, topmodelele Naomi Campbell si Claudia Schiffer sprijina campania realizata de Tommy Hilfiger impreuna cu organizatia Breast Health International (BHI). Pentru cea de-a saptea colaborare consecutiva, Tommy Hilfiger a creat o geanta de zi, in editie limitata, iar un procent din fiecare vanzare va fi directionat catre programul Fund For Living. Misiunea acestuia este imbunatatirea calitatii vietii pentru persoanele afectate de cancerul la san si pentru familiile acestora.

Fotografiile campaniei sunt realizate de celebrul Patrick Demarchelier, iar geanta prezentata este disponibila, incepand cu luna octombrie, in magazinele Tommy Hilfiger selectate din intreaga lume.

„Implicarea in aceasta campanie admirabila inseamna foarte mult pentru mine. Din cauza ca mama mea a suferit de cancer la san, am vazut de aproape care sunt greutatile si provocarile pe care le cauzeaza aceasta boala. Sustin cu pasiune educatia pentru sanatatea sanului si sunt onorata sa pot contribui la impresionanta munca depusa de BHI”, a precizat Naomi Campbell, conform breasthealthinternational.com. Claudia Schiffer s-a declarat si ea onorata de a fi parte din acest proiect si spera ca acesta sa creasca awarness-ul despre importanta depistarii precoce a acestei boli si, totodata, sa sprijine cat mai multe persoane si familii aflate in nevoie.

Mai multe detalii despre campanie aici!

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 07.10.2013

more in Newsroom