PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
MURMUR pe Luisa Via Roma

MURMUR pe Luisa Via Roma

Lansat in Romania in urma cu un an jumatate, brandul Murmur al Andreei Badala a intrat acum in portofoliul Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de moda de lux din lume pe online. Creatiile designerului roman sunt prezentate in pictorialul de pe pagina principala a sectiunii de accesorii, alaturi de Alexander McQueen, Dolce & Gabbana si Givenchy.

Luisa via Roma reprezinta un reper in moda de lux internationala, in portofoliul sau regasindu-se cei mai importanti designeri de haine si accesorii din lume. Selectia de branduri reuneste atat nume cu rezonanta si cu o istorie bogata, cat si designeri tineri care le-au castigat increderea prin talent si inovatie.

Prezent la targurile de moda de la Paris, brandul Murmur a reusit sa creeze o nisa pe piata internationala care face legatura intre pret-a-porter, lenjerie si accesoriu erotic, fiind prezent in magazine din Paris, Cannes, Lyon, Courchevel, Londra, Amsterdam, Florenta, Roma, Tokyo, Hong Kong, Beirut, Dubai si Jeddah.

Reprezentantii Luisa via Roma au selectat piese de referinta din mai multe colectii ale liniei principale Murmur, alaturi de piese din colectia de Primavara/Vara 2013 a diffusion label-ului Murmur Take Away, ce vor fi disponibile in premiera pe Luisa Via Roma.

PUBLISHED ON 05.12.2012

more in Newsroom