INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Motivi SS ’16

Motivi SS ’16

Lansarea colectiei Motivi primavara-vara 2016 a fost celebrata la inceputul acestei saptamani printr-o petrecere in stil italian, gazduita in spatiul magazinului din Baneasa Shopping City. Culorile vibrante, clasicele imprimeuri in dungi si cele florale, detaliile din dantela si pliseurile elegante se regasesc printre elementele care au inspirat noile propuneri vestimentare. Fondatoarele blogului Fabulous Muses au fost gazdele evenimentului, iar tinutele lor au demonstrat doua dintre posibilitatile de mix&match ale pieselor din colectie. Ne-au placut salopeta bleumarin, purtata de Diana Enciu, si vesta lunga, portocalie, a Alinei Tanasa.

Discursurile despre tendinte au trecut din universul modei in cel al machiajului. Make-up artistul Francesco Saetta a vorbit despre naturaletea care defineste lookurile pentru sezonul cald. Expresia “less is more” pare sa dicteze fiecare pas din realizarea unui machiaj. Si, pentru ca experienta italiana sa fie completa, nu puteau lipsi din poveste pizza si cocktailurile racoritoare. Asa ca nu au lipsit nici ele. Mai multe despre cum a fost la eveniment, te invitam sa descoperi in imaginile de mai jos!

PUBLISHED ON 10.03.2016

more in Newsroom