INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

MOOGU by Andreea Mogosanu @ International Jewellery London

In aceasta toamna, brandul MOOGU by Andreea Mogosanu participa pentru prima oara la International Jewellery London, unul dintre cele mai importante evenimente internationale, dedicate designului de bijuterie contemporana.

Andreea Mogosanu va prezenta, intre 6 si 8 septembrie, doua colectii realizate recent: AnimalSoul si SkinDeep. Prima dintre ele cuprinde propunerile designerului pentru toamna-iarna 2015/2016, dezvoltate in jurul conceptului de taxidermie, pe care l-a incarcat cu conotatii pozitive. Realizate din argint rodinat si incrustate cu pietre pretioase sau semi-pretioase, reprezentarile animale ilustreaza diferite atribute ale personalitatii: determinare, tarie de caracter, forta de expresie, curaj, asumare si eleganta. Cea de-a doua colectie transforma in bijuterii jocurile de cuvinte, concepute si scrise de mana de Marina Moldovan, designerul din spatele brandului de accesorii urbane SkinDeep. “Here&Now”, “OhShit”, “SangBleu” sau “Save&Hope” sunt cateva dintre mesajele inspirate de situatii din viata de zi cu zi, ce au fost modelate in argint si placate cu aur roz.

Anul acesta, International Jewellery London marcheaza cea de-a 60 editie. La eveniment, sunt asteptati buyeri din intreaga lume, reprezentanti ai unor reviste glossy renumite, experti din industria bijuteriei si un public numeros, pentru care organizatorii au pregatit un program prelungit de shopping. International Jewellery London este gazduit de Olympia London (Hammersmith Road, Kensington
London W14 8UX), iar colectiile MOOGU vor fi expuse la Stand P45.

Foto & info via MOOGU by Andreea Mogosanu

PUBLISHED ON 04.09.2015

more in Newsroom