WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Molecule F Concept Store

Molecule F Concept Store

In aceasta saptamana, Molecule F Concept Store a pasit din online in offline si s-a asezat intr-un spatiu generos din Promenada Mall Bucuresti. Brandul fondat de Mirela Bucovicean a devenit, pe parcursul anilor, un sinonim al designului vestimentar autohton. Noul magazin duce mai departe ideea de celebrare a valorilor romanesti si include, pe langa piese de imbracaminte sau accesorii, obiecte de design interior, cosmetice, parfumuri organice si reviste.

“Sub forma unui magazin-galerie pe o suprafata de 300 mp, Molecule F Concept Store este la momentul actual cel mai mare magazin exclusiv dedicat designului romanesc. Gandit modular pentru a fi in permanenta transformare, spatiul depaseste limitele creativitatii fiind 100% echipat pentru sedinte foto prin cornerul special amenajat, consiliere de specialitate din partea unui personal shopper si lounge, facand astfel posibila glisarea din zona comerciala catre o adevarata experienta fashion & lifestyle. Molecule F Concept Store va surprinde printr-o serie de manifestari creative si interactive, de la evenimente proprii ale designerilor prezenti in magazin, lansari de colectii capsula exclusive, pana la evenimente organizate de branduri partenere celebre.” – declara echipa Molecule F.

Am descoperit noul capitol din povestea Molecule F pe 27 octombrie, la evenimentul de lansare la care au participat persoane publice, reprezentanti ai publicatiilor glossy, business si lifestyle, bloggeri sau stilisti. Iata in continuare o selectie de imagini de la eveniment!

Foto: Molecule F

PUBLISHED ON 30.10.2015

more in Fashion Etc