EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Mascara AeroVolume de la Avon

Mascara AeroVolume de la Avon

Avon prezinta mascara AeroVolume, bazata pe o formula usoara - Zero Gravity - pentru gene voluminoase, arcuite si separate. Imaginea campaniei pentru noul produs este Antonia, al carei machiaj ii accentueaza frumusetea ochilor cu gene spectaculoase.

“Pentru mine ca artist, privirea este esentiala si trebuie sa o evidentiez cu fiecare ocazie. Tocmai de aceea, mascara pe care o folosesc trebuie sa fie cu adevarat speciala. Cu AeroVolume, genele mele sunt usoare ca un fulg, dar efectul ma surprinde de fiecare data: volum, gene lungi, intoarse si cel mai important, o privire expresiva care ma ajuta sa imi tin fanii aproape”, spune Antonia.

Conform Avon, formula AeroVolume este imbogatita cu fibre care ofera volum individual fiecarei gene, iar periuta in forma de stea distribuie produsul uniform arcuind genele. AeroVolume va fi disponibila incepand cu data de 6 martie 2014 si poate fi comandata prin intermediul Reprezentantilor AVON si online, pe www.avon.ro.

aerovolume_mascara_antonia-jpg

Foto: Avon

PUBLISHED ON 05.02.2014

more in Beauty Lines