PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
MARNI for H&M – Colectia primavara 2012

MARNI for H&M – Colectia primavara 2012

H&M anunta colaborararea cu casa de moda italiana MARNI pentru sezonul de primavara 2012. Celebra pentru imprimeurile sale originale si spiritul inventiv, casa Marni este una dintre cele mai iubite marci ale modei. Fondatoarea si directorul de creatie al casei, Consuelo Castiglioni, a creat pentru H&M o colectie atat pentru femei, cat si pentru barbati, care surprinde chintesenta marcii. Aceasta va fi disponibila din 8 martie 2012, in aproximativ 260 de magazine din lume precum si online.

„Am vrut sa creez o garderoba Marni autentica, scotand din arhiva toate articolele noastre preferate cu tesaturi si imprimeuri care poarta semnatura marcii. Ca intotdeauna, imi place sa juxtapun imprimeuri si culori, sa imbin elemente grafice tribale cu cele Bauhaus, adaugand elemente sport practice,” povesteste Consuelo Castiglioni despre colectia de primavara realizata pentru H&M.

„Cu totii iubim colectiile H&M si credem ca si clientii nostri vor face la fel. Marni are o tenta atat de moderna in tot ceea ce face, imbinand imprimeuri si accesorii in mod ludic, dar sic. E fantastic sa vezi cum isi coordoneaza Consuelo Castiglioni creatiile, potrivind noi combinatii de imprimeuri si culori, cu o arta incredibila transpusa in fiecare piesa. Colectia va sosi in magazine la momentul perfect, aniversand frumoasa primavara,” declara Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M.

Colectia Marni pentru H&M beneficiaza de intreaga experienta care au facut celebra marca Marni, prin imprimeuri complete, in culori puternice, care se vor purta impreuna, cu suprapuneri asortate si totodata in contrast. Pentru femei, culorile sunt vii, iar imprimeurile indraznete, fie ca sunt inspirate de motivele africane, sau sunt prezentate prin blocuri de culoare. Siluetele sunt toate create cu fibre stapel Marni, prezentand fuste plisate, rochii, pantaloni trei sferturi si tricotaje jacard, iar gama de tesaturi cuprinde de la matase la poplin din bumbac creponat. Pentru un look complet, colectia include si bijuterii, pantofi, genti si esarfe.

Pentru barbati, culorile si tesaturile sunt mai blande pentru un aspect relaxat al fibrelor stapel. Imprimeurile sunt utilizate cu subtilitate, adesea pentru captuseala sau ca detaliu contrastant pentru camasi, silueta are un aspect modern si relaxat la articolele clasice.

Colectia Marni este cea mai recenta colaborare a H&M cu un designer, iar anterior a colaborat cu case de moda precum Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garcons, Jimmy Choo, Lanvin si foarte recent cu Versace.

Foto: Magnus Magnusson pentru H&M Hennes and Mauritz

 

PUBLISHED ON 29.11.2011

more in Newsroom