RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Mariacarla Boscono, imaginea  Le Rouge Givenchy

Mariacarla Boscono, imaginea Le Rouge Givenchy

Mariacarla Boscono, muza lui Riccardo Tisci si simbolul parfumului Dahlia Noir, isi asociaza pentru prima oara imaginea cu Givenchy Le Makeup prin campania Le Rouge Givenchy. Catifelat si luminos, rezistent si confortabil, intens, dar atat de usor de purtat... noul ruj se transforma intr-un adevarat obiect Couture.

De la cele mai naturale nuante de bej la cel mai indraznet rosu carmin, Nicolas Degennes a creat saptesprezece variante seducatoare. Noile rujuri sunt prezentate in ambalaje extrem de elegante, cu detalii din piele neagra – material devenit un simbol al prezentarilor de moda ce poarta semnatura casei frantuzesti. Printre ingrediente, formula lor contine si ceara de albine pentru o textura bogata si cremoasa, dar si microsfere de acid hialuronic care ingrijesc si hidrateaza pielea buzelor.

Foto si info: Givenchy

PUBLISHED ON 10.01.2013

more in Newsroom