INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte

Maison Raquette

Maison Raquette este un brand din Republica Moldova, creat in 2012 de Violette si Dana Basoc. Cele doua surori si-au dorit sa duca mai departe profesia mamei lor si au dezvoltat pasiunea pentru moda insuflata de ea intr-un brand de imbracaminte effortless chic, care a crescut cu fiecare colectie. Astazi, afacerea lor de familie areĀ  un showroom in Chisinau si este prezenta si pe piata de la noi. Piese ce poarta semnatura duo-ului feminin sunt disponibile la Molecule-F, atat pe platforma online cat si in concept store.

Raquette este porecla din copilarie a surorii mai mari, Violette (26 ani), cea care se ocupa de tot ce tine de design. Dana (23 de ani) este fotograful si brand managerul casei de moda. Am pasit in universul lor creativ abia de curand, prin intermediul colectiei ready-to-wear pentru toamna-iarna 2016/17. Aceasta interpreteaza elemente iconice ale brandului – croielile feminine, decupajele si taieturile indraznete sau detaliile lucrate manual – in siluete relaxate, conturate in tonuri neutre. Curentul sleepwear as outerwear a inspirat atat kimono-urile din matase, cat si alegerea tesaturilor fluide si a finisajelor satinate. Colierul de tip choker este regandit si integrat in croiala rochiilor, fie sub forma unui guler decupat, fie a unei cravate masculine. Elemente inspirate din garderoba masculina se regasesc si in cadrul blazerelor din matase sau al paltoanelor. Extrem de versatila, rochia trench din matase reprezinta si ea una dintre piesele de rezistenta ale colectiei. In ceea ce priveste partea de eveningwear, accentul cade pe tinuteleĀ all-black, cu taieturi dramatice.

Pe langa colectiile ready-to-wear, Maison Raquette creeaza si colectii Bridal, in acelasi stil effortless chic, devenit o emblema a casei de moda. Te invitam sa le descoperi pe site-ul maisonraquette.com.

Foto: Banana Editorials

PUBLISHED ON 21.10.2016

more in Fashion Etc