WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Maison Raquette

Maison Raquette este un brand din Republica Moldova, creat in 2012 de Violette si Dana Basoc. Cele doua surori si-au dorit sa duca mai departe profesia mamei lor si au dezvoltat pasiunea pentru moda insuflata de ea intr-un brand de imbracaminte effortless chic, care a crescut cu fiecare colectie. Astazi, afacerea lor de familie are  un showroom in Chisinau si este prezenta si pe piata de la noi. Piese ce poarta semnatura duo-ului feminin sunt disponibile la Molecule-F, atat pe platforma online cat si in concept store.

Raquette este porecla din copilarie a surorii mai mari, Violette (26 ani), cea care se ocupa de tot ce tine de design. Dana (23 de ani) este fotograful si brand managerul casei de moda. Am pasit in universul lor creativ abia de curand, prin intermediul colectiei ready-to-wear pentru toamna-iarna 2016/17. Aceasta interpreteaza elemente iconice ale brandului – croielile feminine, decupajele si taieturile indraznete sau detaliile lucrate manual – in siluete relaxate, conturate in tonuri neutre. Curentul sleepwear as outerwear a inspirat atat kimono-urile din matase, cat si alegerea tesaturilor fluide si a finisajelor satinate. Colierul de tip choker este regandit si integrat in croiala rochiilor, fie sub forma unui guler decupat, fie a unei cravate masculine. Elemente inspirate din garderoba masculina se regasesc si in cadrul blazerelor din matase sau al paltoanelor. Extrem de versatila, rochia trench din matase reprezinta si ea una dintre piesele de rezistenta ale colectiei. In ceea ce priveste partea de eveningwear, accentul cade pe tinutele all-black, cu taieturi dramatice.

Pe langa colectiile ready-to-wear, Maison Raquette creeaza si colectii Bridal, in acelasi stil effortless chic, devenit o emblema a casei de moda. Te invitam sa le descoperi pe site-ul maisonraquette.com.

Foto: Banana Editorials

PUBLISHED ON 21.10.2016

more in Fashion Etc