INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Lansarea H&M Conscious Exclusive’17. Los Angeles.

Lansarea H&M Conscious Exclusive’17. Los Angeles.

Colectia H&M Conscious Exclusive 2017 a fost lansata aseara la Los Angeles, in cadrul unei cine restranse la care au participat celebritati ca Natalia Vodianova, Chrissy Teigen, Orlando Bloom, Hailey Baldwin, Kate Mara, Sasha Lane si Lucky Blue Smith.

Asa cum ne-am obisnuit la astfel de evenimente, invitatii au purtat tinute inspirate de piesele colectiei realizate din materiale sustenabile. De exemplu, Natalia Vodianova, imaginea campaniei H&M Conscious Exclusive din acest an, a optat pentru topul cu paiete in degradeuri subtile, combinat cu pantalonii cu volane aplicate pe partea de jos. Kate Mara a ales fusta mini, brodata, si topul negru din matase. Chrissy Teigen a compus un look sexy pornind de la blazerul negru, realizat din matase organica. Si, pentru ca anul acesta colectia include si piese dedicate barbatilor, Orlando Bloom a purtat un costum negru impreuna cu o bluza alba din bumbac organic.

“Sunt incantata sa fiu imaginea campaniei H&M Conscious Exclusive. Este extraordinar sa remarcam progresele facute in materie de materiale sustenabile, care deschid calea catre un viitor mai durabil in domeniul modei”, declara Natalia Vodianova.

Chiar daca nu s-a regasit printre alegerile vestimentare ale invitatilor, piesa principala a colectiei, rochia roz confectionata dintr-un poliester obtinut prin reciclarea deseurilor (BIONIC®), nu a lipsit de la eveniment. Ea a fost inclusa in instalatia de arta expusa pe parcursul serii la SmogShoppe, locul unde s-a desfasurat evenimentul si, totodata, unul dintre spatiile urbane din SUA proiectate in mod sustenabil.

Colectia H&M Conscious Exclusive 2017 va fi disponibila, din 20 aprilie, in aproximativ 160 de magazine din intreaga lume. Magazinul H&M din Baneasa Shopping City se regaseste printre ele.

Foto: BFA via H&M

PUBLISHED ON 29.03.2017

more in Newsroom