RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Lacuri de unghii create de KATE MOSS

Lacuri de unghii create de KATE MOSS

In aceasta primavara, Rimmel ne prezinta noua colectie de lacuri de unghii Salon Pro With Lycra. Aceasta contine 13 nuante funky, dintre care sapte sunt inspirate de pasiunea pentru muzica a topmodelului Kate Moss. De la clasic pana la rock vibrant sau soul senzual, Kate propune pentru fiecare stil muzical un corespondent din universul culorilor. Astfel. New Romantic devine un roz delicat, Rock’n Roll este un rosu intens, iar stilul Brit Pop tradus in limbajul culorilor se transforma intr-un albastru deschis.

“Sa creez cele 7 nuante de lacuri de unghii Salon Pro de la Rimmel a fost foarte distractiv, colectia avand cate o nuanta potrivita pentru fiecare look. La fel ca si in muzica, ai o culoare care se potriveste unei anumite stari, fapt pentru care numele alese sunt atat de sugestive. In acest moment, ador Hip Hop’. Este o nuanta vibranta de rosu-oranj care iese cu adevarat in evidenta”, a declarat Kate Moss.

Culoarea este prima care iti atrage atentia, insa aceasta nu reprezinta singurul atu pe care mizeaza noua colectie Rimmel. Salon Pro cu formula Lycra imbina dintr-o singura aplicare toate beneficiile unei manichiuri. Ai stratul de baza, stratul de top si culoarea intr-o singura tusa de lac, iar manichiura rezista pana la 10 zile.

Ador faptul ca noua colectie de lacuri Salon Pro de la Rimmel ofera un finish stralucitor fara sa fie necesara o vizita la salon. Pensula maxi faciliteaza aplicarea, este grozav ca imi pot crea un look profesionist chiar la mine acasa”, a spus Kate Moss.

Nuantele Kate Moss :
227 New Romantic
237 Soul Train
317 Hip Hop – purtată în campania de publicitate
701 Jazz Funk
703 Rock n Roll
711 Punk Rock
713 Britpop
Pret recomandat 16,6 lei

Sursa info si foto: Rimmel London

PUBLISHED ON 08.04.2013

more in Newsroom