EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Katy Perry & Campania H&M de sarbatori

Katy Perry este imaginea campaniei H&M de sarbatori, a carei atmosfera evidentiaza stilul plin de fantezie si veselie al artistei. H&M a dezvaluit de curand primele imagini de presa si, odata cu acestea, si cateva dintre piesele cheie ale colectiei. Realizat de Jonas Akerlund, spotul publicitar urmeaza sa fie difuzat pe 23 noiembrie pe adresa hm.com/life.

Pana atunci insa, am aflat deja cateva detalii despre acesta. In cadrul videoclipului, Katy Perry interpreteaza rolul unei zane care da viata unor personaje fantastice, de la oameni de turta dulce la ursi uriasi si cadouri supradimensionate pe role. Imaginile dinamice sunt insotite de ritmurile piesei „Every Day Is A Holiday”, ce a fost compusa de Perry si produsa de Duke Dumont.

“A fost o atmosfera de sarbatoare in timpul realizarii spotului produs de Jonas Akerlund pentru aceasta campanie; totodata mi-au placut si hainele din colectie, in special puloverul imprimat cu mesajul <Elfie Selfie>. H&M a facut parte din evolutia stilului meu inca de la varsta de 13 ani, cand am inceput sa includ in garderoba mea vintage, piese vestimentare haioase, la un pret accesibil. Sunt nerabdatoare sa impartasesc cu fiecare dintre voi stralucirea si magia acestei colectii de sarbatoare,” spune Katy Perry.

Vom afla mai multe pe 23 noiembrie.

Foto si info: H&M

PUBLISHED ON 13.11.2015

more in Newsroom