WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
KAI by Lady Magpie: bijuterii din portelan

KAI by Lady Magpie: bijuterii din portelan

KAI, cea mai recenta colectie a designerului Nadire Omer, creeaza o atmosfera de basm din piese delicate, cu un simbolism puternic.

KAI este un suflet ratacit pe taramurile ghetii, prizonier al propriilor temeri si al Craiesii Zapezilor si asta pentru ca are un ciob de oglinda in inima si unul in ochi.
Colierele de portelan, captusite cu dantela rosie, purtate in zona inimii sunt chiar intruparea acestei povesti, un fel de amulete norocoase indispensabile in lupta pentru dragostea adevarata.
Portelanul regasit in toate piesele, fie ca vorbim despre coliere, cercei sau bratari, sugereaza raceala, inima inchisa, care transforma sufletul in gheata,  in timp ce dantela rosie este expresia dragostei, element inepuizabil, chiar si intr-o inima incremenita.  Coralul rosu e cald, pasional, simbol al sangelui indragostitilor, iar ursul alb, un talisman regasit la bratari, este simbolul prieteniei, al companionului care nu te paraseste indiferent de vitregimea vietii, camarad constant pe vreme buna sau rea.
Astfel, KAI  devine sugestiv pentru situatiile in care, uneori, cei dragi se abandoneaza voluntar izolarii fata de dragostea autentica. O poveste cu talc, in care mesajul de profunzime face trimitere la curaj, incredere si bunavointa unei inimi curate,  chei puternice cu care poti ajuta persoanele iubite sa se deschida din nou catre dragoste, catre viata.  Colectia KAI vorbeste atat  despre apropiere, dragoste si suflete curate, cat si despre raceala, izolare si frivolitate.
via Molecule F

Descopera intreaga colectie pe Molecule F

Sursa info si foto: Molecule F

PUBLISHED ON 14.02.2013

more in Newsroom