WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

It Look by Dior

Privirile conturate cu eyeliner si evidentiate apoi de straturi generoase de mascara reprezinta una dintre cele mai indragite tendinte in machiaj pentru vara 2014. Dior Addict da tonul creativitatii prin lansarea produselor It Lash si It Line, ambele disponibile in patru nuante intense: negru, roz, mov si albastru.

Conform Dior, eyelinerul Dior Addict It-Line are o textura de gel, care face aplicarea lui cat se poate de usoara si precisa. Desi este rezistent la purtare, poate fi indepartat cu usurinta cu apa calda sau cu un demachiant obisnuit. Pentru un look clasic, alege negru, insa daca iti doresti un look jucaus, mixul de culori reprezinta cea mai buna optiune.

Mascara It-Lash a fost creata pentru a defini genele, oferindu-le un plus de volum. Produsul are o periuta gandita pentru a acoperi usor chiar si genele scurte de pe pleoapa inferioara sau firele din colturile externe ale ochilor.

 

Tips:

  • Pentru a obtine un machiaj inspirat de cel purtat de modelul campaniei, incepe prin aplicarea unei baze pe tenul curat si hidratat. Vara poti inlocui cu succes fondul de ten cu un bb cream in nuanta potrivita.
  • Aplica pe pleoapele mobile un fard nude, mat, si apoi contureaza privirea cu o linie de eyeliner colorat, pornind din interiorul ochiului spre exterior. Daca ai ochii verzi sau albastri, alege culoarea roz sau mov. Daca ai ochii caprui sau negri, ti se potrivesc perfect oricare dintre nuantele propuse de Dior.
  • Linia colorata trebuie sa fie putin mai groasa, astfel incat nuanta intensa folosita sa ramana la vedere si dupa ce vei trasa deasupra o linie subtire cu eyelinerul negru, chiar la baza genelor. Foloseste apoi mascara, un blush discret in obraji si un ruj natural pe buze.

Foto si info: Dior

PUBLISHED ON 04.06.2014

more in Beauty Lines