INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Irina Marinescu aw 2013 – Toutes les femmes qu’il aime

Irina Marinescu aw 2013 – Toutes les femmes qu’il aime

Irina Marinescu ne face cunostinta cu 'Toutes les femmes qu' il aime', colectia ei pentru toamna-iarna 2013. Imaginea campaniei de promovare a proiectului este chiar Irina. Cu un styling realizat de Maurice Munteanu, designerul intruchipeaza, in cadrele imortalizate de Gabi Hirit, cate o fateta a personalitatii celei care a devenit muza colectiei. Este puternica, nonconformista, melancolica, dezinvolta, se simte confortabil in propria piele si este, intotdeauna, feminina.

“Pentru femeile care imi plac, pentru femeile care ma inspira, pentru femeile care ocolesc adulterul, pentru femeile care stiu sa rada in cascada, cu capul pe spate, pentru femeile care mai poarta inca dresuri din matase, pentru femeile care isi asuma esecul, pentru femeile care inca mai fumeaza dar vor sa renunte, pentru femeile care…” (Maurice Munteanu)

Sunt cuvintele ce insotesc colectia Irinei Marinescu si reprezinta, totodata, o invitatie sa pasim in universul ei creativ. Citindu-le descoperi si mai mult despre atmosfera pe care designerul si-a propus sa o contureze prin rochiile lungi cu maneci voluminoase, stranse la incheietura cu panglici, prin rochiile fluide si topurile lejere cu detalii sic din ciucuri, prin pantalonii din piele sau prin pulovere maxi pentru tinute confortabile de tip layering.

Descopera mai multe imagini pe pagina de Facebook a Irinei Marinescu!

Foto: Gabi Hirit

 

PUBLISHED ON 26.02.2013

more in Newsroom