INSPIRATIE

3 directii de explorat in...

Sansele de a ne schimba la 180 de grade stilul de…

HOT TREND

Jeansii, printre amintiri & tendinte

Jeansi pe corp, lejeri sau foarte largi, jeansi cu talie joasa…

INSPIRATIE

Cum prinde viata designul interior

Plantele in ghiveci dau viata designului interior, la propriu si la…

EDITOR'S CHOICE

Poezie vizuala de purtat

In urma cu ceva timp, am vazut in social media un…

INSPIRATIE

Les levres rouges

Les levres rouges este un proiect semnat de Anamaria Sut, prin…

EDITOR'S CHOICE

Plaje celebre devin diorame in...

Campania Gucci Resort 2022 prezinta o serie de diorame cu destinatii…

BEAUTY

Chanel Paris Paris, the hotel...

VISUAL POSTCARDS BY ANDREEA MACRI / When talking to Vicki about…

Hot Trend

BOTTEGA GREEN

A fost culoarea culturala a anului 2021. Dar, pentru mine, "Bottega green” s-a fixat pentru prima data pe retina drept un trend, dincolo de brand, in momentul in care am vazut proiectul lor supradimensionat de outdoor. Magnific! Care este cea mai mare locatie de outdoor? Cea care se vede de pe Luna! Astfel ca, in luna februarie, au plasat un ad impresionant in verdele specific Bottega, intr-o locatie iconica precum Marele Zid Chinezesc. La fel, “Bottega green” a fost culoarea care a dominat canalele din Marina Bay Sands din Singapore intr-o miscare, cum altfel, daca nu vizibila, pentru a marca celebrarea Noului An Chinezesc. sursa foto / Hepta.ro  Si de atunci, am privit constant prin acest filtru de “Bottega green”, datorita caruia am remarcat instant orice piesa vestimentara in nuanta cu pricina. In 2021 clasica geanta “padded casette” sau discutatele ghete de cauciuc “puddle” au introdus aceasta nuanta vivace in colectia Bottega Veneta. Anul acesta “Bottega green” s-a viralizat, asa ca este prezent in orice propunere de colectie, fie ea semnata de un designer, fie din portofoliul unui brand mass market. Mie mi-a atras atentia clutch- ul YSL “Loulou puffer” in “emerald green”, o bijuterie pentru orice tinuta mai ales de vara si un accent...

Inapoi Inainte
Irina Marinescu

Irina Marinescu

Online-ul ne-a redefinit comportamentul de comunicare. Noile obiceiuri s-au instalat ca un update la viata pe care o cunosteam inainte, atat pe plan profesional, cat si personal. “Cred ca dispare personalitatea. Asta cred ca omoara online-ul”, spune designerul Irina Marinescu despre influenta lui asupra industriei modei.

Suntem in online de 10 ani.

In vara lui 2007, Petocuri.ro punea punctul dupa “i” si invita cititoarele in cea mai selecta comunitate de femei. In vara lui 2017, ca la orice aniversare rotunda, privim retrospectiv tot acest parcurs. Irina Marinescu este unul dintre personajele alaturi de care am scris mai multe capitole din povestea noastra. In aprilie 2009, ea a fost pe coperta revistei noastre pe atunci si in varianta tiparita. De-a lungul timpului, viziunea ei creativa a devenit sursa de inspiratie pentru paginile noastre online si offline, deopotriva.

Momentele de inovatie din online s-au transformat in repere care au ghidat pasii intregii industrii si nu numai. In cadrul campaniei noastre aniversare, am invitat oameni care ne inspira sa ne vorbeasca despre cum se vede, din perspectiva lor, toata aceasta perioada de online si am adunat, astfel, o colectie de insight-uri relevante.

Descopera si celelalte interviuri din proiectul #10ANIDEONLINE #PETOCURIDE10!

Video: Andrei Nica / sendalstudio
Coafura: Meda Petrescu
Make-up: BrowBar & More
Set-up: Natuzzi Romania si ClassIN
Locatie: The Brewery

PUBLISHED ON 28.06.2017

more in Conversation Marks