PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Irina Lazareanu, vedeta campaniei Aubin & Wills

Irina Lazareanu, vedeta campaniei Aubin & Wills

A trecut ceva timp de cand n-am mai avut vesti despre Irina Lazareanu, insa iata ca inceputul lui 2012 o aduce din nou in lumina reflectoarelor si in paginile unor foarte inspirate cataloage fashion.

Modelul de origine romana si basistul celebrei trupe Blur, Alex James, sunt protagonistii campaniei de primavara 2012 Aubin & Wills‘. Pentru pictorialul de promovare a colectiei, cei doi au intruchipat un cuplu modern indie-rock, indragostit de poezie, fotografie si de viata boema.

Imaginile romantice te duc cu gandul la genul de duminica lenesa la care visezi cu ochii deschisi toata saptamana. Te simti ca si cand ai pus mana pe albumul de poze al unui cuplu simpatic si rasfatat care poarta dezbateri aprinse despre romanele preferate in fata unui serviciu de ceai, face plimbari lungi pe malui Tamisei si nu uita niciodata sa zambeasca la lucrurile simple si frumoase.

Promovata sub titulatura de “design modern britanic inspirat de trecutul care traieste prin prezent”, colectia Aubin & Wills’ este infinit de purtabila, practica si simpla. Bumbac, matase, jerseu, jeans, stofa – materiale fluide si lejere in contrast cu denimul si lana.

Campania foto e insotita de un clip pe a carui coloana sonora se aude “The King”, piesa interepretata de Irina Lazareanu:

 

Foto: www.aubinandwills.com

PUBLISHED ON 13.02.2012

more in Newsroom