PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Ioana Ciolacu. Capsula toamna-iarna 2016.

Pentru sezonul rece din acest an, Ioana Ciolacu a creat o colectie-capsula a carei inspiratie porneste de la filmul “La Strada” in regia lui Federico Fellini.

Printurile digitale, unul dintre elementele emblematice ale designerului, se imbina cu broderiile si cu tricotajele calduroase, ce au un impact vizual puternic. Camasile sunt infrumusetate cu funde si mansete supradimensionate. Fustele si rochiile midi prezinta pliseuri care amplifica miscarile corpului. Bluzele sport primesc interpretari inedite. Au manecile detasate, funde pe umeri si detalii asimetrice.

Puloverele supradimensionate sunt realizate din lana virgina prin metode traditionale, dupa specificatiile Ioanei Ciolacu. Ele reprezinta o noutate pentru colectie si, totodata, o modalitate prin care designerul sprijina mestesugurile locale. Din punct de vedere cromatic, paleta culorilor cuprinde de la griuri si pasteluri la nuante vibrante de verde si rosu.

Preturile produselor din colectie variaza de la 65 la 350 Euro si vor fi lansate, in curand, pe ioanaciolacu.com si in magazinele partenere.

Foto: Florin Panaitescu JR
Make up: Diana Ionescu
Hairstyle: Alex Caraman
Modele: Floriana Sandu, Virginia Usiku, Nadd Hu
Pantofi: Mihaela Glavan
Bijuterii: Adelina Petcan
Asistent: Andrei Dudau
Studio: The Brewery

PUBLISHED ON 07.11.2016

more in Newsroom