HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Fashion PR cu Ana Bucur si Noemi Revnic

Din 21 octombrie, workshop-ul Fashion PR organizat de Naked PR le aduce impreuna pe Ana Bucur si Noemi Revnic, in ipostaza de profesori. Cursul isi propune sa ofere cursantilor atat o baza teoretica, cu instrumente precise de comunicare, cat si exercitii practice, aplicate pe cazuri concrete. Pentru a afla mai multe despre acest proiect, despre cum arata industria modei astazi si despre cat de important este PR-ului pentru succesul unui brand, te invitam sa citesti interviul nostru.

 

In cv-ul Anei Bucur, experienta in PR  se asterne pe mai bine de 6 ani. In prezent, ea este brand manager Gucci in Romania si colaborator al revistei The One pentru rubrica Cool Hunter. Pe Noemi Revnic, Vicki Nicola a numit-o in unul dintre interviurile sale filmate drept „DJ-ul designerilor romani’, reusind sa surprinda in trei cuvinte pasiunea si maiestria aparte cu care Noemi practica PR-ul. In prezent, ea se ocupa de partea de PR a concept-store-ului The Place, este marketing manager la  Harper’s BAZAAR Romania  si colectioneaza amintiri si proiecte dragi pe blogul personal PlacerileluiNoe.ro.

Care a fost prima pasiune: PR-ul sau moda? – Povestiti-mi in cateva cuvinte cum v-a purtat cariera spre aceste doua domenii.
Ana Bucur:
A fost un traseu firesc. Am vrut sa fac diplomatie, iar in ultimul an de facultate am fascut un internship la Inaltul Comisariat pentru Refugiati al Natiunilor Unite (UNHCR), in departamentul de relatii publice. Acolo am prins gustul pentru PR si mi-am dat seama cat de bine mi se potriveste acest domeniu. Au urmat joburi in agentii mari in departamentele de PR, unde am avut norocul sa am clienti in special in zona de fashion si lifestyle. Dupa cativa ani de experienta, am decis ca a venit momentul pentru cursuri de specialitate pe comunicare de moda, care m-au purtat catre jobul actual.
Noemi Revnic:
Ca si colega mea de “catedra”, Ana Bucur, prima mea pasiune a fost diplomatia. Am lucrat 8 ani in aceasta lume frumoasa (inspirata fiind de povestile scriitorului britanic William Somerset Maugham) si apoi au urmat 3 ani de PR pur, la Saatchi & Saatchi Romania, dupa care am intrat in lumea modei, vazuta prin prisma revistelor glossy – Tabu, Cosmopolitan si Harper’s BAZAAR. Asa i-am cunoscut mai bine pe designerii romani, pe care i-am vazut “crescand” sub ochii mei in ultimii aproape 8 ani.

Cum ati descrie astazi industria modei?
Ana Bucur:
Pe plan local, ma bucur de amploarea pe care au luat-o designerii romani si de faptul ca din ce in ce mai multi inteleg importanta de a-si trata brand-ul ca pe un business. In acelasi timp, imi place sa vad din ce in ce mai multe brand-uri internationale la noi, atat in magazine monobrand, cat si in multibrand-uri, de la case mari la designeri de nisa.
Noemi Revnic:
In Romania, a evoluat enorm. Imi amintesc de anii ’90, cand singurele magazine din Bucuresti in care iti puteai cumpara ceva erau Done (pe Calea Victoriei), apoi Stefanel, Naf-Naf si apoi Mango. Anii ‘2000, din punctul meu de vedere, au constituit un adevarat boom pentru designerii romani si, in tandem cu acestia, sosirea unor branduri internationale puternice in Romania. O adevarata bucurie.

Cat de important este pr-ul pentru succesul unui brand?
Ana Bucur:
Comunicarea unui brand pe o piata este extrem de importanta, iar PR-ul vorbeste dincolo de machetele de presa atent realizate si prelucrate. PR-ul este cel care surprinde nuantele, da personalitatea si defineste brand-ul.
Noemi Revnic:
PR-ul este ca un “medic de familie” pentru orice brand. Ai nevoie de acesta, chiar si pentru o reteta usoara cu vitamine.

Ce v-a determinat sa acceptati propunerea de a deveni profesorii workshop-ului de Fashion PR de la Naked PR?
Ana Bucur: In primul rand, provocarea de a deveni, din student, profesor. Va fi o experienta extrem de interesanta, din care sunt convinsa ca voi invata foarte mult.
Noemi Revnic:
Imi era dor sa predau. Nu am mai facut-o din anul 2003, cand am tinut cursuri de limba ebraica la Universitate. Si sa nu uitam ca voi fi si studenta in paralel (voi participa la toate cursurile tinute de colegii nostri).

Cum se va desfasura acest curs?
Ana Bucur:
Vom pune mult accent pe exemple concrete si pe studii de caz analizate la curs, care vor sedimenta baza teoretica. PR-ul e o meserie dinamica, vie, care se deprinde prin experienta practica.
Noemi Revnic: Daca Ana Bucur va vorbi despre brandurile internationale, eu voi pune accent pe designerii romani si pe partea de concept store (un melanj de branduri internationale cu nume locale, de muzica, film si carte si gadgets). Si impreuna vom incerca sa ii invatam pe studentii nostri ca notiunea de PR inseamna sa fii conectat in permanenta la tot ce ii influenteaza atat pe designeri, cat si pe cei care ii promoveaza, intr-un cuvant, multa cultura generala, pentru ca aceasta naste tendintele.

Care este unul dintre cele mai dragi proiecte de fashion PR realizate pana acum? Povestiti-mi in cateva cuvinte despre el.
Ana Bucur:
Imi aduc aminte cu mare placere de perioada in care organizam P&G Beauty Club (2005-2006), impreuna cu Ovidiu Buta, in cadrul caruia prezentam tendintele sezonului. Lucram cu tinerii designeri de atunci, Maria Lucia Hohan, Irina Marinescu, Stefan Pelger, pe care ma bucur sa-i vad acum in postura de designeri consacrati, cu succes international.
Noemi Revnic:
Au fost multe, dar unul dintre cele mai dragi este organizarea expozitiei Campari de la Carturesti, noiembrie 2010-ianuarie2011.

Definiti conceptul de Fashion PR in trei cuvinte!
Ana Bucur:
Atentie la detalii!
Noemi Revnic:
Cititi, cititi si iar cititi.

 

Pe langa cursul de Fashion Pr, Naked PR organizeaza si cursuri de Business PR, Celebrities PR si Cultural & Arts PR. Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul Naked PR.

Foto main: Naked PR/ Foto Ana Bucur: arhiva personala/ Foto: Noemi Revnic: Vero Turza

PUBLISHED ON 07.10.2013

more in Mood Board