EDITOR'S CHOICE

Ilustratii desenate de artiste, colorate...

Coloratul reprezinta o activitate des intalnita in rutina celor mici. Este,…

RED CARPET

10 dintre cele mai frumoase...

Am stiut care este tinuta favorita de pe covorul rosu de…

HOT TREND

Ce parere ai despre rochia...

Sunt deja ani buni de cand rasfoiesc fotografii de pe covorul…

TINUTA SAPTAMANII

Sofia Carson, intr-o rochie Giambattista...

Sofia Carson a purtat, pe covorul rosu de la UNICEF Snowflake…

INSPIRATIE

Palaria, o alegere sic si...

Asociez palaria cu sezonul estival. E perioada in care obisnuiesc sa…

RED CARPET

10 tinute sic & elegante....

Am ales 10 tinute dintre sutele pe care le-am vazut in…

INSPIRATIE

Bijuterii statement pentru toamna-iarna 2019

Cateodata e mai usor sa descrii ceva prin ceea ce nu…

Editor's Choice

Bulinele, cele mai vesele imprimeuri

Imi plac bulinele. Desi nu am in garderoba multe haine si accesorii care sa-mi sustina acum declaratia, cred ca ele sunt imprimeurile mele preferate. Daca ma gandesc putin, realizez ca portofelul meu ma sustine si mai stiu sigur inca o rochie care face asta. Am purtat-o de nenumarate ori in vara. Ah, si mai am si niste dresuri si sosete super-simpatice. Bulinele par un imprimeu vesel, ce reuseste sa acorde un aer jucaus unei piese, indiferent de designul ei. Ele imi atrag atentia ca un magnet. Mai mult decat atat, daca vad, intr-o mare de oameni, pe cineva care le-a integrat intr-o tinuta, sunt sanse mari ca acea alegere vestimentara sa-mi ramana in memorie. Nu am intalnit foarte des bulinele in colectiile toamna-iarna 2019, prezentate de designeri la evenimentele Saptamana Modei, altele sunt mai degraba imprimeurile care au dominat podiumul. Asta nu inseamna ca ele au lipsit. Le-am observat la Alberta Ferretti, Victoria Beckham, Shrimps (brandul cunoscut pentru piesele si accesoriile din blana artificiala), Marc Jacobs, Louis Vuitton sau Richard Quinn. Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Victoria Beckham | Sursa foto: Hepta.ro Alberta Ferretti | Sursa foto: Hepta.ro Shrimps | Sursa foto: Hepta.ro Richard Quinn | Sursa foto: Hepta.ro Louis Vuitton | Sursa foto...

Inapoi Inainte

Fashion PR cu Ana Bucur si Noemi Revnic

Din 21 octombrie, workshop-ul Fashion PR organizat de Naked PR le aduce impreuna pe Ana Bucur si Noemi Revnic, in ipostaza de profesori. Cursul isi propune sa ofere cursantilor atat o baza teoretica, cu instrumente precise de comunicare, cat si exercitii practice, aplicate pe cazuri concrete. Pentru a afla mai multe despre acest proiect, despre cum arata industria modei astazi si despre cat de important este PR-ului pentru succesul unui brand, te invitam sa citesti interviul nostru.

 

In cv-ul Anei Bucur, experienta in PR  se asterne pe mai bine de 6 ani. In prezent, ea este brand manager Gucci in Romania si colaborator al revistei The One pentru rubrica Cool Hunter. Pe Noemi Revnic, Vicki Nicola a numit-o in unul dintre interviurile sale filmate drept „DJ-ul designerilor romani’, reusind sa surprinda in trei cuvinte pasiunea si maiestria aparte cu care Noemi practica PR-ul. In prezent, ea se ocupa de partea de PR a concept-store-ului The Place, este marketing manager la  Harper’s BAZAAR Romania  si colectioneaza amintiri si proiecte dragi pe blogul personal PlacerileluiNoe.ro.

Care a fost prima pasiune: PR-ul sau moda? – Povestiti-mi in cateva cuvinte cum v-a purtat cariera spre aceste doua domenii.
Ana Bucur:
A fost un traseu firesc. Am vrut sa fac diplomatie, iar in ultimul an de facultate am fascut un internship la Inaltul Comisariat pentru Refugiati al Natiunilor Unite (UNHCR), in departamentul de relatii publice. Acolo am prins gustul pentru PR si mi-am dat seama cat de bine mi se potriveste acest domeniu. Au urmat joburi in agentii mari in departamentele de PR, unde am avut norocul sa am clienti in special in zona de fashion si lifestyle. Dupa cativa ani de experienta, am decis ca a venit momentul pentru cursuri de specialitate pe comunicare de moda, care m-au purtat catre jobul actual.
Noemi Revnic:
Ca si colega mea de “catedra”, Ana Bucur, prima mea pasiune a fost diplomatia. Am lucrat 8 ani in aceasta lume frumoasa (inspirata fiind de povestile scriitorului britanic William Somerset Maugham) si apoi au urmat 3 ani de PR pur, la Saatchi & Saatchi Romania, dupa care am intrat in lumea modei, vazuta prin prisma revistelor glossy – Tabu, Cosmopolitan si Harper’s BAZAAR. Asa i-am cunoscut mai bine pe designerii romani, pe care i-am vazut “crescand” sub ochii mei in ultimii aproape 8 ani.

Cum ati descrie astazi industria modei?
Ana Bucur:
Pe plan local, ma bucur de amploarea pe care au luat-o designerii romani si de faptul ca din ce in ce mai multi inteleg importanta de a-si trata brand-ul ca pe un business. In acelasi timp, imi place sa vad din ce in ce mai multe brand-uri internationale la noi, atat in magazine monobrand, cat si in multibrand-uri, de la case mari la designeri de nisa.
Noemi Revnic:
In Romania, a evoluat enorm. Imi amintesc de anii ’90, cand singurele magazine din Bucuresti in care iti puteai cumpara ceva erau Done (pe Calea Victoriei), apoi Stefanel, Naf-Naf si apoi Mango. Anii ‘2000, din punctul meu de vedere, au constituit un adevarat boom pentru designerii romani si, in tandem cu acestia, sosirea unor branduri internationale puternice in Romania. O adevarata bucurie.

Cat de important este pr-ul pentru succesul unui brand?
Ana Bucur:
Comunicarea unui brand pe o piata este extrem de importanta, iar PR-ul vorbeste dincolo de machetele de presa atent realizate si prelucrate. PR-ul este cel care surprinde nuantele, da personalitatea si defineste brand-ul.
Noemi Revnic:
PR-ul este ca un “medic de familie” pentru orice brand. Ai nevoie de acesta, chiar si pentru o reteta usoara cu vitamine.

Ce v-a determinat sa acceptati propunerea de a deveni profesorii workshop-ului de Fashion PR de la Naked PR?
Ana Bucur: In primul rand, provocarea de a deveni, din student, profesor. Va fi o experienta extrem de interesanta, din care sunt convinsa ca voi invata foarte mult.
Noemi Revnic:
Imi era dor sa predau. Nu am mai facut-o din anul 2003, cand am tinut cursuri de limba ebraica la Universitate. Si sa nu uitam ca voi fi si studenta in paralel (voi participa la toate cursurile tinute de colegii nostri).

Cum se va desfasura acest curs?
Ana Bucur:
Vom pune mult accent pe exemple concrete si pe studii de caz analizate la curs, care vor sedimenta baza teoretica. PR-ul e o meserie dinamica, vie, care se deprinde prin experienta practica.
Noemi Revnic: Daca Ana Bucur va vorbi despre brandurile internationale, eu voi pune accent pe designerii romani si pe partea de concept store (un melanj de branduri internationale cu nume locale, de muzica, film si carte si gadgets). Si impreuna vom incerca sa ii invatam pe studentii nostri ca notiunea de PR inseamna sa fii conectat in permanenta la tot ce ii influenteaza atat pe designeri, cat si pe cei care ii promoveaza, intr-un cuvant, multa cultura generala, pentru ca aceasta naste tendintele.

Care este unul dintre cele mai dragi proiecte de fashion PR realizate pana acum? Povestiti-mi in cateva cuvinte despre el.
Ana Bucur:
Imi aduc aminte cu mare placere de perioada in care organizam P&G Beauty Club (2005-2006), impreuna cu Ovidiu Buta, in cadrul caruia prezentam tendintele sezonului. Lucram cu tinerii designeri de atunci, Maria Lucia Hohan, Irina Marinescu, Stefan Pelger, pe care ma bucur sa-i vad acum in postura de designeri consacrati, cu succes international.
Noemi Revnic:
Au fost multe, dar unul dintre cele mai dragi este organizarea expozitiei Campari de la Carturesti, noiembrie 2010-ianuarie2011.

Definiti conceptul de Fashion PR in trei cuvinte!
Ana Bucur:
Atentie la detalii!
Noemi Revnic:
Cititi, cititi si iar cititi.

 

Pe langa cursul de Fashion Pr, Naked PR organizeaza si cursuri de Business PR, Celebrities PR si Cultural & Arts PR. Detalii despre agenda workshopurilor si inregistrare sunt disponibile pe site-ul Naked PR.

Foto main: Naked PR/ Foto Ana Bucur: arhiva personala/ Foto: Noemi Revnic: Vero Turza

PUBLISHED ON 07.10.2013

more in Mood Board