INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

INSPIRATIE

O canapea, mai multe mese...

Trendul de a aseza mai multe mese de cafea in fata…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Intalniri neintamplatoare. Carnetele lui Noemi.

Intalniri neintamplatoare. Carnetele lui Noemi.

Incercam sa gasesc cuvintele potrivite pentru a-mi descrie inclinatia spre obiectele a caror functionalitate este dublata de un design deosebit, cand privirea mea s-a oprit asupra Carnetului de vise si visuri, realizat de Noemi Meilman. Acesta sta asezat pe birou deasupra unei agende negre cu scris alb. Ceva mai la dreapta, un mic carnet in forma de caine. Apoi, teancul de reviste din margine sprijina alte trei carnete in care am cautat, de curand, niste informatii mai vechi. Fiecare are un design diferit. Unele sunt mai serioase, altele cat se poate de simpatice. Niciunul fara o poveste. Iata descrierea!:)

Involuntar, mi-am creat obiceiul ca primele notite din agendele sau carnetele preferate sa marcheze un inceput: un proiect nou, un nou an sau o calatorie intr-o destinatie la care am visat si despre care v-am si povestit ulterior… Astept cu nerabdare sa vad ce moment va marca noul meu carnet din colectia “Intalnirilor neintamplatoare”, gandita de Noemi in aceasta toamna.

david-bowie-grace-jones-carnet-si-cartolina

“<Intalniri neintamplatoare> continua seria povestilor <Carnetul de Vise & Visuri> si <Friendship Affairs>, lansate in primavara lui 2014, respectiv toamna 2015. Intalnirile neintamplatoare sunt si intalnirile mele cu prietenii si cu toti cei pe care i-am cunoscut si am creat lucruri frumoase impreuna. Intalnirile neintamplatoare sunt cele care ne imbraca pentru toata viata,” povesteste Noemi.

Colectia cuprinde patru modele cu patru dintre prieteniile celebre care o inspira: “Cella Serghi o intalneste pe Magdalena Radulescu”, “David Bowie meets Grace Jones”,”Constantin Brancusi meets Peggy Guggenheim”, “Thelma meets Louise”. De aceasta data, carnetele seamana cu niste carti ale caror pagini inca albe isi asteapta autorii. Ele vin insotite de cate o cartolina cu un mesaj pozitiv.

brancusi-guggenheim-si-cartolina

serghi-radulescu-si-cartolina

thelma-louise-si-cartolina

Carnetele costa 55 de lei si pot fi achizitionate de pe platforma online Molecule-F si din concept store-ul lor, de pe morodan.com.ro, din ClassIN (Bdul Aviatorilor 47) si, in curand, de pe visuell.ro, okian.ro si Loot Forever din Splaiul Independentei 4.

Foto: Alberto Grosescu

PUBLISHED ON 14.11.2016

more in Mood Board