INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Inspiration Challenge. Parfumul, inspiratie pentru arta.

8 artisti, opt parfumuri, o expozitie… Cea de-a cincea editie Inspiration Challenge by Avon a readus parfumurile si arta impreuna la vernisajul gazduit, pe 7 februarie, de Galeria The Hub Iorga 5 din Bucuresti. Asa cum s-a intamplat in fiecare an, lucrarile vor fi licitate, si de aceasta data, in scop caritabil.

Universul parfumurilor este unul incarcat de povesti, astfel incat nu a fost ales deloc intamplator ca sursa de inspiratie a provocarii creative. De-a lungul anilor, designeri de vestimentatie si accesorii, designeri de produs, ceramisti, designeri florali si de bijuterie contemporana, fotografi si ilustratori au realizat lucrari in armonie cu mediul lor de expresie, pornind de la numele, designul sticlelor si, nu in ultimul rand, de la compozitiile olfactive si povestile care definesc parfumurile Avon.


Ana Ban Ana, inspirata de Little Black Dress

Ilustratorii Adriana Gheorghe, Alexandru Nimurad, Amina Burloiu si Ana Ban Ana, impreuna cu fotografii Adi Bulboaca, Andrei Runcanu, Marta Popescu si Nico Grigore sunt cei care au acceptat provocarea pentru 2018. Cu povestile parfumurilor in minte, fiecare dintre ei a realizat o lucrare care surprinde multilateralitatea femeilor si nenumaratele stari si sentimente pe care acestea le pot imbratisa.


Andrei Runcanu, inspirat de Premiere Luxe

Tema editiei, Her Many Faces, a fost inspirata de colectia de parfumuri EVE Discovery. “Cu Eva Mendes ca imagine si doua arome contrastante – Eve Confidence, dinamica si efervescenta si Eve Alluring, cu note romantice si senzuale -, colectia Eve Discovery este o noua expresie a complexitatii noastre. Ea ne-a servit ca inspiratie in momentul alegerii temei evenimentului, Her Many Faces, si provocarii pentru artisti. In lucrarile expuse, puteti admira laturi, stari si expresii feminine care formeaza impreuna tipul de frumusete completa, pe care suntem mandri sa il atribuim femeii AVON”, a povestit Andreea Moldovan, noul General Manager AVON Romania, Moldova, Bulgaria, Albania si Macedonia, in seara vernisajului.

Despre componenta caritabila a acestui proiect, Stela Toderascu, Senior Manager Commercial Marketing AVON Romania si Moldova, a declarat: “Ca in fiecare an, povestea Inspiration Challenge by AVON continua, asa ca lucrarile expuse la eveniment vor fi licitate in scop caritabil, urmand ca fondurile sa fie alocate in totalitate Asociatiei M.A.M.E., pentru sustinerea programelor de terapie emotionala de care copiii diagnosticati cu cancer au atata nevoie.”

Lucrarile au fost prezentate in cadrul unor instalatii ce au contribuit la redarea starilor explorate de artisti. Nu au lipsit florile, norii pufosi din vata sau elementele retro de design interior. Dar te lasam sa le descoperi pe toate in continuare.


Amina Burloiu, inspirata de colectia LUCK (For Her si La Vie)


Alexandru Nimurad, inspirat de colectia Today, Tomorrow, Forever

Nico Grigore, inspirata de Viva la Vita

Marta Popescu, inspirata de Eve Confidence

Adriana Gheorghe, inspirata de colectia Rare (Pearls si Gold)
Adi Bulboaca, inspirat de Eve Alluring

Anca Serea alaturi de ilustratorii Alexandru Nimurad, Amina Burloiu, Adriana Gheorghe si Ana Ban Ana

Anca Serea alaturi de Marta Popescu, Adi Bulboaca, Nico Grigore si Andrei Runcanu

Mai multe imagini de la eveniment, gasesti pe pagina de Facebook Avon.

Foto: Mihnea Ratte via Avon

PUBLISHED ON 11.02.2018

more in Beauty Lines