WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

#HMBalmaination

#HMBalmaination reprezinta zilele acestea unul dintre hashtag-urile care dicteaza experientele din social media. Balmain si H&M au prezentat pe Wall Street din New York colectia realizata impreuna, care va fi disponibila din 5 noiembrie in magazine din intreaga lume, precum si online.

Intr-un spatiu conceput ca o statie de metrou futurista, celebritati precum Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley si Alexa Chung au descoperit in premiera tinutele stralucitoare, cu detalii bogate, realizate de Olivier Rousteing, directorul de creatie Balmain. Evenimentul de pe 20 octombrie s-a transformat intr-o celebrare a doua dintre pasiunile lui Rousteing: moda si muzica, iar energia ce defineste viziunea lui artistica a fost transpusa in fiecare detaliu.

Experienta #HMBalmaination a inceput cu un preview al clipului de campanie, ce o infatiseaza pe Kendall Jenner dansand alaturi de o trupa. A urmat fashion show-ul prezentat de topmodele precum Kendall Jenner, Gigi si Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss si Joan Smalls, pentru ca la final, concertul celor de la Backstreet Boys sa poarte invitatii in atmosfera muzicala a anilor ’90.

“Seara aceasta a fost un vis devenit realitate. Energia si vibe-ul sunt impresionante, iar sa-i vad concertand pe cei de Backstreet Boys este un lucru incredibil. Este o onoare pentru mine sa colaborez cu H&M si nu voi uita niciodata lansarea din aceasta seara,” spune Olivier Rousteing.

“Evenimentul de lansare a reflectat colectia Balmain x H&M, plina de energie, de positivism si de stralucire. A fost o experienta de care ai parte o data in viata. Suntem nerabdatori sa impartasim acest sentiment cu clientii nostri din intreaga lume, atunci cand colectia va ajunge in sfarsit in magazine,” completeaza Ann-Sofie Johansson, creative advisor la H&M.

Foto: Joe Schildhorn/BFA.com For H&M)
Video: H&M via Youtube.com

PUBLISHED ON 22.10.2015

more in Fashion Etc