#HMBalmaination
#HMBalmaination reprezinta zilele acestea unul dintre hashtag-urile care dicteaza experientele din social media. Balmain si H&M au prezentat pe Wall Street din New York colectia realizata impreuna, care va fi disponibila din 5 noiembrie in magazine din intreaga lume, precum si online.
Intr-un spatiu conceput ca o statie de metrou futurista, celebritati precum Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley si Alexa Chung au descoperit in premiera tinutele stralucitoare, cu detalii bogate, realizate de Olivier Rousteing, directorul de creatie Balmain. Evenimentul de pe 20 octombrie s-a transformat intr-o celebrare a doua dintre pasiunile lui Rousteing: moda si muzica, iar energia ce defineste viziunea lui artistica a fost transpusa in fiecare detaliu.
Experienta #HMBalmaination a inceput cu un preview al clipului de campanie, ce o infatiseaza pe Kendall Jenner dansand alaturi de o trupa. A urmat fashion show-ul prezentat de topmodele precum Kendall Jenner, Gigi si Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss si Joan Smalls, pentru ca la final, concertul celor de la Backstreet Boys sa poarte invitatii in atmosfera muzicala a anilor ’90.
“Seara aceasta a fost un vis devenit realitate. Energia si vibe-ul sunt impresionante, iar sa-i vad concertand pe cei de Backstreet Boys este un lucru incredibil. Este o onoare pentru mine sa colaborez cu H&M si nu voi uita niciodata lansarea din aceasta seara,” spune Olivier Rousteing.
“Evenimentul de lansare a reflectat colectia Balmain x H&M, plina de energie, de positivism si de stralucire. A fost o experienta de care ai parte o data in viata. Suntem nerabdatori sa impartasim acest sentiment cu clientii nostri din intreaga lume, atunci cand colectia va ajunge in sfarsit in magazine,” completeaza Ann-Sofie Johansson, creative advisor la H&M.
Foto: Joe Schildhorn/BFA.com For H&M)
Video: H&M via Youtube.com