FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

#HMBalmaination

#HMBalmaination reprezinta zilele acestea unul dintre hashtag-urile care dicteaza experientele din social media. Balmain si H&M au prezentat pe Wall Street din New York colectia realizata impreuna, care va fi disponibila din 5 noiembrie in magazine din intreaga lume, precum si online.

Intr-un spatiu conceput ca o statie de metrou futurista, celebritati precum Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley si Alexa Chung au descoperit in premiera tinutele stralucitoare, cu detalii bogate, realizate de Olivier Rousteing, directorul de creatie Balmain. Evenimentul de pe 20 octombrie s-a transformat intr-o celebrare a doua dintre pasiunile lui Rousteing: moda si muzica, iar energia ce defineste viziunea lui artistica a fost transpusa in fiecare detaliu.

Experienta #HMBalmaination a inceput cu un preview al clipului de campanie, ce o infatiseaza pe Kendall Jenner dansand alaturi de o trupa. A urmat fashion show-ul prezentat de topmodele precum Kendall Jenner, Gigi si Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss si Joan Smalls, pentru ca la final, concertul celor de la Backstreet Boys sa poarte invitatii in atmosfera muzicala a anilor ’90.

“Seara aceasta a fost un vis devenit realitate. Energia si vibe-ul sunt impresionante, iar sa-i vad concertand pe cei de Backstreet Boys este un lucru incredibil. Este o onoare pentru mine sa colaborez cu H&M si nu voi uita niciodata lansarea din aceasta seara,” spune Olivier Rousteing.

“Evenimentul de lansare a reflectat colectia Balmain x H&M, plina de energie, de positivism si de stralucire. A fost o experienta de care ai parte o data in viata. Suntem nerabdatori sa impartasim acest sentiment cu clientii nostri din intreaga lume, atunci cand colectia va ajunge in sfarsit in magazine,” completeaza Ann-Sofie Johansson, creative advisor la H&M.

Foto: Joe Schildhorn/BFA.com For H&M)
Video: H&M via Youtube.com

PUBLISHED ON 22.10.2015

more in Fashion Etc