WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.

Dupa branduri ca Tom Ford, Ralph Lauren sau Burberry, H&M adopta la randul sau strategia “See now, Buy now”“Vezi acum, Cumperi acum”. Aflat inca in stadiu de experiment la nivel global, noul concept de vanzare a fost implementat de compania suedeza cu ocazia colectiei in editie limitata Studio SS17. Aceasta a fost prezentata ieri la Saptamana Modei de la Paris si a intrat in magazine astazi.

“Moda disponibila de pe catwalk direct in magazine marcheaza o noua era in industrie si noi apreciem comunicarea directa pe care o putem avea cu consumatorii nostri prin intermediul colectiei <vezi acum, cumperi acum>. Tot ceea ce ne aduce mai aproape de ei si face moda mai accesibila reprezinta un lucru pozitiv,” a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si Creative Director la H&M.

Inspirata de gratia, forta si pasiunea baletului, colectia cuprinde pentru prima data, pe langa piesele dedicate femeilor, si articole pentru barbati. Topmodele ca Gigi si Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett, Winnie Harlow sau Luis Borges le-au prezentat pe podiumul gazduit de Tennis Club de Paris.

Hainele propun un mix nonconformist de stiluri. Am intalnit atat piese inspirate de echipamentul sportiv clasic, cat si tinute cu un aer romantic sau cu linii curate, realizate din tricotaje fine, matase sau dantela, dar si din nailon translucit. Pe fundalul lookurilor conturate preponderent in alb si negru, tinutele fucsia au adaugat colectiei un plus de energie. Am intalnit aceeasi culoare vibranta si in machiajele topmodelelor feminine – rujul roz intens reprezentand elementul central al acestora.

Show-ul a culminat cu un concert sustinut de The Weeknd in fata a peste 800 de invitati, printre care s-au regasit Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clemence Poesy, Sasha Lane sau Nicki Minaj. Evenimentul a fost transmis live pe canalele de comunicare ale H&M. La noi, colectia este disponibila online si in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, Bucuresti.

Foto: Studio Bon / H&M
Video: H&M

PUBLISHED ON 02.03.2017

more in Fashion Etc