H&M Studio SS17. See Now, Buy Now.
Dupa branduri ca Tom Ford, Ralph Lauren sau Burberry, H&M adopta la randul sau strategia “See now, Buy now” – “Vezi acum, Cumperi acum”. Aflat inca in stadiu de experiment la nivel global, noul concept de vanzare a fost implementat de compania suedeza cu ocazia colectiei in editie limitata Studio SS17. Aceasta a fost prezentata ieri la Saptamana Modei de la Paris si a intrat in magazine astazi.
“Moda disponibila de pe catwalk direct in magazine marcheaza o noua era in industrie si noi apreciem comunicarea directa pe care o putem avea cu consumatorii nostri prin intermediul colectiei <vezi acum, cumperi acum>. Tot ceea ce ne aduce mai aproape de ei si face moda mai accesibila reprezinta un lucru pozitiv,” a declarat Pernilla Wohlfahrt, Head of Design si Creative Director la H&M.
Inspirata de gratia, forta si pasiunea baletului, colectia cuprinde pentru prima data, pe langa piesele dedicate femeilor, si articole pentru barbati. Topmodele ca Gigi si Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett, Winnie Harlow sau Luis Borges le-au prezentat pe podiumul gazduit de Tennis Club de Paris.
Hainele propun un mix nonconformist de stiluri. Am intalnit atat piese inspirate de echipamentul sportiv clasic, cat si tinute cu un aer romantic sau cu linii curate, realizate din tricotaje fine, matase sau dantela, dar si din nailon translucit. Pe fundalul lookurilor conturate preponderent in alb si negru, tinutele fucsia au adaugat colectiei un plus de energie. Am intalnit aceeasi culoare vibranta si in machiajele topmodelelor feminine – rujul roz intens reprezentand elementul central al acestora.
Show-ul a culminat cu un concert sustinut de The Weeknd in fata a peste 800 de invitati, printre care s-au regasit Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clemence Poesy, Sasha Lane sau Nicki Minaj. Evenimentul a fost transmis live pe canalele de comunicare ale H&M. La noi, colectia este disponibila online si in magazinul H&M din Baneasa Shopping City, Bucuresti.
Foto: Studio Bon / H&M
Video: H&M