WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M Studio AW 2015

H&M Studio AW 2015

Tendintele futuriste si influentele sport definesc colectia H&M Studio toamna-iarna 2015, prezentata aseara la Grand Palais din Paris. Intr-un cadru menit sa sugereze o aselenizare metaforica a modei, topmodele precum Kendall Jenner, Gigi Hadid sau Edie Campbell au pasit pe un podium inconjurat de nave spatiale. Spectacolul a fost deschis de producatoarea de muzica si figura emblematică in moda, Caroline de Maigret, care a defilat pe catwalk ca prima femeie ce a pasit vreodata pe Luna. Ea a intrat apoi intr-o capsula spatiala si a dat startul prezentarii de la statia sa de DJ.

„Exista atat de multa energie in colectia H&M Studio. Iubesc articolele vestimentare sport si futuriste, care se imbina si se asorteaza perfect cu imbracamintea de exterior functionala si cu stralucirea lurexului si a paietelor”, afirma Ann-Sofie Johansson, Director de Creatie la H&M.

Tonul sport al colectiei este dat de jachetele si mantourile cu fermoar, de pantalonii stramti pe corp, precum si de tricotajele si rochiile din lurex cu luciu futurist sau de piesele vestimentare functionale, precum hanoracele cu gluga si salopetele cu fermoar. H&M Studio este o colectie in editie limitata realizata de propria echipa de design de la H&M. Aceasta va fi disponibila din 10 septembrie in 200 de magazine din intreaga lume, precum si online.

La prezentare au participat 600 de invitati, printre care si redactori ai celor mai importante publicatii internationale. In acelasi timp, pe hm.com, publicul din intreaga lume a urmarit in direct evenimentul prezentat de jurnalista de moda si prezentatoarea franceza Alexandra Golovanoff.

Foto, video, info: H&M  Hennes & Mauritz

Catwalk Looks

PUBLISHED ON 05.03.2015

more in Fashion Etc