INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
HEIDI KLUM prezinta noul BB Cream de la Astor

HEIDI KLUM prezinta noul BB Cream de la Astor

Primer, anti-cearcan, crema anti-imbatranire, fond de ten, iluminator si crema cu protectie impotriva razelor solare - cinci beneficii intr-un balsam hidratant, a carui imagine este Heidi Klum. SkinMatch Care BB Cream de la Astor transforma ingrijirea si machierea tenului intr-un ritual mult mai usor de realizat.

“Am petrecut mult timp purtand machiaje pentru sedintele foto si pentru aparitiile TV. In zilele libere, imi place sa optez pentru cat mai putin. Ador noul  SkinMatch Care BB Cream de la Astor deoarece este un produs multi-functional, imi protejeaza pielea si ii ofera o stralucire naturala!”

Formula produsului contine vitamina C pentru a preveni aparitia semnelor de imbatranire si unt de shea pentru a hidrata pielea intreaga zi. Mai mult decat atat, uniformizeaza culoarea pielii pentru un look cu un aspect 100% natural. Balsamul netezeste pielea, devenind astfel o baza ideala de machiaj. Lumineaza tenul, conferind o  stralucire radianta si, nu in ultimul rand, are factor de protectie 25 pentru a te proteja impotriva razelor solare UVA/UVB.

Heidi Klum aduce beneficiile SkinMatch Care BB Cream la viata in campania de publicitate ce o infatiseaza pe Heidi traindu-si din plin zilele libere. Reclama este completata de citatul: “Machiajul potrivit zilelor mele libere, mereu aglomerate” si de semnatura ei.

Sursa foto si info: Heidi Klum

PUBLISHED ON 08.04.2013

more in Newsroom