PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
HEIDI KLUM prezinta noul BB Cream de la Astor

HEIDI KLUM prezinta noul BB Cream de la Astor

Primer, anti-cearcan, crema anti-imbatranire, fond de ten, iluminator si crema cu protectie impotriva razelor solare - cinci beneficii intr-un balsam hidratant, a carui imagine este Heidi Klum. SkinMatch Care BB Cream de la Astor transforma ingrijirea si machierea tenului intr-un ritual mult mai usor de realizat.

“Am petrecut mult timp purtand machiaje pentru sedintele foto si pentru aparitiile TV. In zilele libere, imi place sa optez pentru cat mai putin. Ador noul  SkinMatch Care BB Cream de la Astor deoarece este un produs multi-functional, imi protejeaza pielea si ii ofera o stralucire naturala!”

Formula produsului contine vitamina C pentru a preveni aparitia semnelor de imbatranire si unt de shea pentru a hidrata pielea intreaga zi. Mai mult decat atat, uniformizeaza culoarea pielii pentru un look cu un aspect 100% natural. Balsamul netezeste pielea, devenind astfel o baza ideala de machiaj. Lumineaza tenul, conferind o  stralucire radianta si, nu in ultimul rand, are factor de protectie 25 pentru a te proteja impotriva razelor solare UVA/UVB.

Heidi Klum aduce beneficiile SkinMatch Care BB Cream la viata in campania de publicitate ce o infatiseaza pe Heidi traindu-si din plin zilele libere. Reclama este completata de citatul: “Machiajul potrivit zilelor mele libere, mereu aglomerate” si de semnatura ei.

Sursa foto si info: Heidi Klum

PUBLISHED ON 08.04.2013

more in Newsroom