INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
HEIDI KLUM: From Mexico with Love

HEIDI KLUM: From Mexico with Love

Peisajele sale uimitoare, culorile costumelor traditionale si lumina intensa a soarelui au transformat Mexicul in sursa de inspiratie a celei mai recente colectii de lacuri de unghii Astor. Heidi Klum, consilier artistic Astor, a contribuit la crearea unei palete de sapte culori pentru o vara 2012 fabuloasa. 'From Mexico with Love' este un proiect pe care topmodelul l-a indragit in mod deosebit, Heidi considerand Mexicul 'paradisul ei personal'.

“Imi place orice este legat de Mexic – ma simt atat de plina de viata cand ma aflu acolo, iar culorile si atmosfera vibranta ma inspira intotdeauna. Noua colectie Astor From Mexico with Love surprinde nuantele stralucitoare si spiritul dinamic al acestei tari minunate. Aceste nuante aprinse, trendy, sunt perfecte pentru o vara fierbinte. Poarta-le si simte-te bine!”, declara Heidi Klum.

Cele sapte noi si super-hot de lacuri Quick & Go de la Astor isi propun sa-ti trasnforme lookul, simplu si rapid. Imbraca-ti unghiile in culoarea it a acestui sezon – Caribbean Sea (325) – si vei simți pulsul modei. Sau incearca nuantele must-have: pamantiul Mineral Brown (324), tangerine Coral Reef (323) sau magenta Pink Paradise (321). Acest lac super-rapid se usuca in doar 45 de secunde si are nevoie de numai un strat pentru un finisaj perfect, care dureaza pana la cinci zile. Astfel, colectia pare una dintre cele mai simple si amuzante metode de a jongla cu nuantele extreme.

Colectia este disponibila incepand cu iunie 2012. Pret recomandat: 13,90 lei

Foto: Coty

PUBLISHED ON 05.06.2012

more in Newsroom