EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Gucci Garden
FASHION BRIEF
Autor: Vicki Nicola

Gucci Garden

Intr-o lume in care suntem sedusi constant de imaginile colorate de pe Instagram, cum se mai intampla o cumparatura eficienta in magazin, in sunetul mult prea prozaic al POS-ului? Cumparaturile online sunt hit, e un lucru de necontestat. Ai in minte sneakersii Gucci, iar in fata un motor de cautare si apoi… voila: browsingul e noul catwalk.

Si totusi, cand vine vorba de moda, e nevoie si de un joc al seductiei care nu are cum sa se intample la butonul de “adauga in cos”. E adevarat, tot hype-ul vizual din feed-ul de pe Instagram poate sa aduca stare in jurul acestui joc al seductiei. Dar intalnirea cu produsul, care se intampla in magazin, ramane magia originala.

Asa ca m-am bucurat sa descopar Gucci Garden, un spatiu creativ, care iti ofera o experienta senzoriala a brandului. Pentru ca, aici, expozitia “Arhetipuri” repune in scena campaniile de comunicare pe care Alessandro Michele le-a imaginat in primii lui sase ani la Gucci.

Descopera atmosfera expozitiei in cel mai nou video pe canalul meu de YouTube. Enjoy!

Fotografii: Vicki Nicola / arhiva personala

PUBLISHED ON 07.04.2023

more in Fashion Etc