PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Geometry of Soul – Simona Semen primavara-vara 2013

Geometry of Soul – Simona Semen primavara-vara 2013

Geometry of Soul, colectia Simonei Semen pentru sezonul primavara-vara din acest an, este o poveste despre femeia moderna care isi construieste o lume proprie in care sufletul si latura ei spirituala dialogheaza armonios cu arhitectura si spatiul social. Moda devine limbajul care face posibila aceasta comunicare.

In cadrul colectiei, elementele de geometrie urbana sunt asociate imprimeurilor tibetane. Culorile intense si vibrante se alatura tonurilor de bej si negru, creand o armonie intre taieturile minimale si maximalismul printurilor etnice.

Campania realizata de fotograful Vali Barbulescu si de Alin Galatescu – ca art-director – a explorat spatiile din Bell’Agio Casa. Decorul reflecta raportul intre geometrie si culoare, unul dintre elementele centrale ale colectiei.

Colectia este disponibila spre vanzare pe www.simonasemenstore.com sau in studio-ul din Intr. Lt. Dumitru Lemnea nr. 3, Sector 1.

Fotograf: Vali Barbulescu
Art Director:
Alin Galatescu
Model:
Delia Tudose
Make-up:
Alina Brailescu Academy
Accesorii:
Simona Semen
Incaltaminte: Il Passo

Sursa info si foto: Simona Semen

PUBLISHED ON 09.04.2013

more in Newsroom