RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Geometry of Soul – Simona Semen primavara-vara 2013

Geometry of Soul – Simona Semen primavara-vara 2013

Geometry of Soul, colectia Simonei Semen pentru sezonul primavara-vara din acest an, este o poveste despre femeia moderna care isi construieste o lume proprie in care sufletul si latura ei spirituala dialogheaza armonios cu arhitectura si spatiul social. Moda devine limbajul care face posibila aceasta comunicare.

In cadrul colectiei, elementele de geometrie urbana sunt asociate imprimeurilor tibetane. Culorile intense si vibrante se alatura tonurilor de bej si negru, creand o armonie intre taieturile minimale si maximalismul printurilor etnice.

Campania realizata de fotograful Vali Barbulescu si de Alin Galatescu – ca art-director – a explorat spatiile din Bell’Agio Casa. Decorul reflecta raportul intre geometrie si culoare, unul dintre elementele centrale ale colectiei.

Colectia este disponibila spre vanzare pe www.simonasemenstore.com sau in studio-ul din Intr. Lt. Dumitru Lemnea nr. 3, Sector 1.

Fotograf: Vali Barbulescu
Art Director:
Alin Galatescu
Model:
Delia Tudose
Make-up:
Alina Brailescu Academy
Accesorii:
Simona Semen
Incaltaminte: Il Passo

Sursa info si foto: Simona Semen

PUBLISHED ON 09.04.2013

more in Newsroom