WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Extra POP Lash Mascara – gene in nuante vibrante

Extra POP Lash Mascara – gene in nuante vibrante

Vara, culorile vibrante reprezinta una dintre cele mai hot tendinte in machiaj. Le poti purta pe pleoape, in combinatii ispititoare, pe buze - pentru un look plin de senzualitate, dar si pe gene - pentru a iesi din tipare. In noua campanie Rimmel, Georgia May Jagger ne prezinta efectul wow pe care il au genele colorate. Topmodelul ne face cunostinta, astfel, cu Extra POP Lash Mascara, disponibila in patru nuante: turcoaz, mov, verde, precum si un negru intens, creat special pentru iubitoarele machiajelor clasice.

Intotdeauna curajoasa cand vine vorba de un plus de culoare pentru machiajul ei, Georgia poarta nuanta POP Turquoise.

Cum sa folosesti noile nuante vibrante

Aplica straturi multiple pentru un look indraznet sau adauga culoarea vibranta aleasa peste mascara ta obisnuita. Formula noilor produse este puternic pigmentata, astfel incat aceasta confera o colorare intensa si o definire perfecta a genelor. In plus, periuta conica rezolva problema genelor lipite sau prea incarcate.

Pret recomandat – 19 lei / Pret promotional in lunile iulie si august 2013 – 13,30 lei

Info si foto: Rimmel

PUBLISHED ON 10.07.2013

more in Newsroom