WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Eveniment: ‘Afaceri din pasiuni’ pe 11 octombrie 2013

Eveniment: ‘Afaceri din pasiuni’ pe 11 octombrie 2013

Alice Nastase, Radu Moraru, Camelia Sucu, Luana Ibacka, Mihaela Radulescu si Dragos Anastasiu vor vorbi despre drumul parcurs pentru ca pasiunile lor sa se transforme in afaceri, in cadrul evenimentului 'Afaceri din pasiuni', desfasurat, pe 11 octombrie 2013, la Hotel Marshal Garden din Bucuresti.

Afacerile de succes pornesc deseori de la o intrebare simpla: “cum sa faci bani?” Dupa, urmeaza o sumedenie de demersuri mai mult sau mai putin “ca la carte”, in functie de rabdarea si pregatirea fiecaruia: plan de afaceri, bugetare, ajustarea bugetului, implementarea etc… Fie ca este vorba de afaceri mici sau mari, toate au in spate… o minte si un suflet. Mintea naste ideile de afaceri si dezvolta schemele – complicate, uneori – de punere in practica a lor, iar sufletul este cel care da energie, vitalizeaza si sustine cele mai indraznete planuri. Pasiunile ne dau directie si ne mentin conectati la ceea ce facem si cum facem, dand sens vietii noastre. Poate de aceea cele mai rasunatoare succese in afaceri au pornit de la o idee simpla sau de la un hobby despre care toti credeau ca nu va duce nicaieri.

In cadrul acestui eveniment motivational, cei sase invitati ne vor impartasi experientele lor de viata si din cariera, incercand sa gaseasca un raspuns la intrebarea: “care sunt pasii prin care ne putem crea un viitor stralucit din pasiunile noastre?”

Mai multe detalii despre eveniment si inscrieri, pe http://afaceri.accendotraining.ro/ sau la 0735.211.513 / silvana.oprea@accendotraining.ro – persoana de contact: Silvana Oprea

Foto si info via afaceri.accendotraining.ro

PUBLISHED ON 26.08.2013

more in Newsroom