WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Eva Herzigova, noua muza Dior

Eva Herzigova, noua muza Dior

Eva Herzigova o inlocuieste pe Sharon Stone si devine imaginea gamei Capture Totale de la Dior. Campania o infatiseaza pe Eva intr-un vizual in care frumusetea pielii este evidentiata de un machiaj cu aspect natural, dar si de tinuta diafana cu aplicatii rafinate.

“Visul meu a fost nu doar sa fac femeilor mai frumoase, ci si mai fericite”, declara Christian Dior. Astfel, creatiile sale couture precum Amour, Tendresse sau Corolle au participat la transpunerea acestui vis in realitate, iar linia de frumutete a casei contribuie si ea la implinirea aceleasi dorinte a marelui creator. Femeia Dior emana pasiune de viata si o dorinta profunda de a fi frumoasa, fara efort, eliberandu-se de constrangerile varstei, iar Eva o intruchipeaza perfect.

In ultimii 10 ani, Laboratoarele de Stiinta Dior au continuat sa isi dezvolte cunostintele in domeniul celulelor stem, cele mai rare si mai pretioase celule din epiderma, cu puteri infinite de regenerare, si au creat tratamente impotriva imbatranirii pielii din ce in ce mai rapide, mai eficiente, mai intense si mai de durata.

2008: Dior descopera rolul fundamental al celulelor stem pentru reinnoirea celulara la nivelul pielii. Aceste celule au proprietati de regenerare considerabile, fiecare in parte avand capacitatea sa produca sute de alte celule, ceea ce constituie o extraordinara sursa de protectie a pielii si cea mai eficienta arma in lupta impotriva ridurilor.

2011: Laboratoarele Dior subliniaza faptul ca celulele stem din epiderma reprezinta “fantana tineretii”. Dincolo de proprietatile de regenerare, acestea pot transmite mesaje moleculare. Astfel, sfera lor de influenta benefica se raspandeste la toate celulele din apropiere, inclusiv cele ale dermei, actionand punctual acolo unde exista semne avansate de imbatranire, pentru o actiune polivalenta asupra fermitatii tenului, ridurilor si lipsa stralucirii.

Astazi: Capture Totale face un pas mai departe, identificand pentru prima data o noua populatie de celule stem cu capacitati extraordinare de regenerare, cunoscute sub denumirea de celule stem hipodermale. Aceste celule actioneaza in profunzimea pielii, creand o fundatie solida care permite constructia unui strat dens de piele, cu o structura regulata. Iata noile produse!

Foto si info: Dior

PUBLISHED ON 15.01.2013

more in Newsroom