WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Eva Green in calendarul Campari 2015. Mythology Mixology.

Eva Green in calendarul Campari 2015. Mythology Mixology.

Cea de-a 16-a editie de colectie a iconicului Calendar Campari 2015 celebreaza istoria brandului alaturi de Eva Green. Luna de luna, actrita de origine franceza ne poarta in universul celor mai indragite cocktailuri, ale caror povesti sunt traduse in imagini de catre fotograful Julia Fullerton-Batten.

Una dintre aceste povesti adunate sub titlul “Mythology Mixology” este dedicata crearii in 1933 a cocktailului Americano, despre care se spune ca a fost denumit dupa boxerul Primo Carnera, primul italian care a castigat la categoria grea a campionatului din New York. O alta pagina de calendar este dedicata cocktailului Campari & Seltz, cea mai apreciata bautura din Bar Camparino, local deschis de insusi Davide Campari. In 2015, barul va sarbatori 100 de ani de existenta, iar aceasta bautura simpla, dar somptuoasa, isi pastreaza popularitatea si astazi.

Cu un styling diferit si cu tinute impresionante, semnate de designeri celebri, precum Vivienne Westwood , Versace , Alaia si Christian Louboutin, Eva Green personifica pe de-o parte natura clasica si eleganta a Campari si pe de alta parte caracterul lui versatil.

Despre ce a insemnat pentru ea aceasta colaborare, Eva Green povesteste: „Pentru mine, acest proiect a fost mai mult decat simpla producere a unui calendar. Este despre relatarea unor povesti cu incarcatura istorica intr-un mod aparte: imaginativ, creativ si frumos – rezultatul este exact ceea ce ne-am dorit. In acest an, povestea este mai aproape de sufletul Campari si, personal, ma simt onorata sa fiu parte a proiectului. Calendarul pentru 2015 este un real testament pentru Campari ca brand si, vazand toate povestile de suflet ale acestuia intr-o singura colectie, mi-am dat seama ca, indiferent de vechimea unei retete, aceasta alaturi de Campari isi va gasi mereu locul in contemporan.”

Conceptul din acest an al calendarului s-a potrivit manusa cu viziunea artistica a fotografei Julia Fullerton-Batten.  “Am fost incantata de posibilitatea de a fotografia Calendarul Campari 2015 avand-o pe Eva Green ca muza. Cel mai mult am fost atrasa de conceptul din acest an si de flexibilitatea pe care mi-a permis-o ca fotograf. Toata munca mea este despre a spune povesti, astfel ca fotografierea calendarului mi-a fost foarte aprope de inima. A trebuit sa rescriem istoria intr-un stil actual in 13 fotografii care sa expuna calitatea vesnica a Campari. Sper ca va veti indragosti instant de Campari si de cea de-a 16 editie a calendarului, asa cum m-am indragostit eu”, a declarat ea. Recunoscuta la nivel mondial pentru talentul ei,  Fullerton-Batten este prima femeie fotograf care a stat in spatele aparatului pentru proiectul anual Campari.

Calendarul Campari 2015, publicat in numai 9,999 copii, nu va fi vandut, insa va fi distribuit catre toti prietenii Campari in mediul international, confirmandu-si inca o data statutul de obiect de colectie.

Foto: Julia Fullerton-Batten pentru Campari

PUBLISHED ON 28.11.2014

more in Mood Board