EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Eva Green in calendarul Campari 2015. Mythology Mixology.

Eva Green in calendarul Campari 2015. Mythology Mixology.

Cea de-a 16-a editie de colectie a iconicului Calendar Campari 2015 celebreaza istoria brandului alaturi de Eva Green. Luna de luna, actrita de origine franceza ne poarta in universul celor mai indragite cocktailuri, ale caror povesti sunt traduse in imagini de catre fotograful Julia Fullerton-Batten.

Una dintre aceste povesti adunate sub titlul “Mythology Mixology” este dedicata crearii in 1933 a cocktailului Americano, despre care se spune ca a fost denumit dupa boxerul Primo Carnera, primul italian care a castigat la categoria grea a campionatului din New York. O alta pagina de calendar este dedicata cocktailului Campari & Seltz, cea mai apreciata bautura din Bar Camparino, local deschis de insusi Davide Campari. In 2015, barul va sarbatori 100 de ani de existenta, iar aceasta bautura simpla, dar somptuoasa, isi pastreaza popularitatea si astazi.

Cu un styling diferit si cu tinute impresionante, semnate de designeri celebri, precum Vivienne Westwood , Versace , Alaia si Christian Louboutin, Eva Green personifica pe de-o parte natura clasica si eleganta a Campari si pe de alta parte caracterul lui versatil.

Despre ce a insemnat pentru ea aceasta colaborare, Eva Green povesteste: „Pentru mine, acest proiect a fost mai mult decat simpla producere a unui calendar. Este despre relatarea unor povesti cu incarcatura istorica intr-un mod aparte: imaginativ, creativ si frumos – rezultatul este exact ceea ce ne-am dorit. In acest an, povestea este mai aproape de sufletul Campari si, personal, ma simt onorata sa fiu parte a proiectului. Calendarul pentru 2015 este un real testament pentru Campari ca brand si, vazand toate povestile de suflet ale acestuia intr-o singura colectie, mi-am dat seama ca, indiferent de vechimea unei retete, aceasta alaturi de Campari isi va gasi mereu locul in contemporan.”

Conceptul din acest an al calendarului s-a potrivit manusa cu viziunea artistica a fotografei Julia Fullerton-Batten.  “Am fost incantata de posibilitatea de a fotografia Calendarul Campari 2015 avand-o pe Eva Green ca muza. Cel mai mult am fost atrasa de conceptul din acest an si de flexibilitatea pe care mi-a permis-o ca fotograf. Toata munca mea este despre a spune povesti, astfel ca fotografierea calendarului mi-a fost foarte aprope de inima. A trebuit sa rescriem istoria intr-un stil actual in 13 fotografii care sa expuna calitatea vesnica a Campari. Sper ca va veti indragosti instant de Campari si de cea de-a 16 editie a calendarului, asa cum m-am indragostit eu”, a declarat ea. Recunoscuta la nivel mondial pentru talentul ei,  Fullerton-Batten este prima femeie fotograf care a stat in spatele aparatului pentru proiectul anual Campari.

Calendarul Campari 2015, publicat in numai 9,999 copii, nu va fi vandut, insa va fi distribuit catre toti prietenii Campari in mediul international, confirmandu-si inca o data statutul de obiect de colectie.

Foto: Julia Fullerton-Batten pentru Campari

PUBLISHED ON 28.11.2014

more in Mood Board