PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Esti mult mai frumoasa decat crezi

Esti mult mai frumoasa decat crezi

In societatea in care traim, frumusetea se transforma deseori intr-o sursa de anxietate. In Romania de exemplu, 78% dintre femei se declara cel mai aprig critic al felulului in care arata si doar 3% se considera frumoase. Pornind de la acest gen de rezultate, Dove a realizat un experiment inedit: Dove Real Beauty Sketches. Acest scurt film documentar sublinieaza diferenta intre perceptia pe care o au femeile despre ele si felul in care sunt vazute de ceilalti. In doar 4 zile de la postarea pe youtube, video-ul a adunat peste 8,4 milioane de vizualizari.

Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti“, a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

In filmul documentar, Gil Zamora, un fost grafician criminalist instruit de FBI, cu o experienta de 28 de ani, deseneaza portretele a sapte femei, bazandu-se doar pe descrierile pe care acestea si le fac. Intre artist si femei se afla intotdeauna o cortina. Apoi, artistul realizeaza o noua serie de portrete urmand descrierile realizate de niste necunoscuti cu care femeile participante la experiment si-au petrecut putin timp inainte. Concluzia la care s-a ajuns este ca portretele schitate pe baza descrierilor facute de straini  sunt mai aproape de realitate, iar femeile din imagini sunt mai frumoase si mai fericite.  Astfel, experimentul demonstreaza faptul ca atunci cand vine vorba de propria persoana, presiunea de a fi frumoasa vine cel mai mult din interior.

Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite“, a declarat Gil Zamora. “Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”

Info, foto, video: Dove

PUBLISHED ON 22.04.2013

more in Newsroom