„Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti„, a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.
In filmul documentar, Gil Zamora, un fost grafician criminalist instruit de FBI, cu o experienta de 28 de ani, deseneaza portretele a sapte femei, bazandu-se doar pe descrierile pe care acestea si le fac. Intre artist si femei se afla intotdeauna o cortina. Apoi, artistul realizeaza o noua serie de portrete urmand descrierile realizate de niste necunoscuti cu care femeile participante la experiment si-au petrecut putin timp inainte. Concluzia la care s-a ajuns este ca portretele schitate pe baza descrierilor facute de straini sunt mai aproape de realitate, iar femeile din imagini sunt mai frumoase si mai fericite. Astfel, experimentul demonstreaza faptul ca atunci cand vine vorba de propria persoana, presiunea de a fi frumoasa vine cel mai mult din interior.
„Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite„, a declarat Gil Zamora. „Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”
Info, foto, video: Dove

