INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

DRESSBOX. High fashion for rent

O nunta, un cocktail party sau o gala fastuoasa… Atunci cand urmeaza sa participam la un eveniment special, gasirea tinutei potrivite devine o prioritate, adesea costisitoare. Si nu de putine ori, cu cat este mai memorabila rochia aleasa cu atat ii scad sansele de a o mai purta cu alta ocazie. Acest obicei a contribuit la conturarea unei idei de business de succes in afara, care prinde contur si in Romania: inchirierea tinutei perfecte, la preturi accesibile. Lansat de curand, DRESSBOX prezinta o colectie de 700 de rochii semnate de designeri internationali, ce pot fi inchiriate atat online cat si printr-o vizita la showroomul din Bucuresti.

Conceptul este simplu: clienta comanda online, pe www.dressbox.ro, rochia potrivita. O primeste direct acasa, o poarta la eveniment si apoi o returneaza prin curier. Perioada de inchiriere este de 4 zile, iar de curatare se ocupa cei de la DRESSBOX. Femeile care isi doresc sa probeze mai multe tinute, inainte de a-si alege preferata, o pot face in showroomul de pe Bd. Dacia 78. Aici, un stilist personal le poate indruma spre cele mai inspirate alegeri.

„Am lansat in premiera in Romania un concept foarte popular in tarile vestice si am adus astfel femeile din Romania mai aproape de creatiile marilor case de moda. Rochii pe care inainte le admirau pe covorul rosu sau in revistele de moda pot fi acum inchiriate cu pana la 95% mai putin fata de pretul din magazine”, a declarat managerul DRESSBOX, Daniel Penciuc.

Cu preturi de catalog ce ajung pana la 6000 de euro, creatiile pot fi inchiriate cu sume intre 150 si 995 lei.

Foto si info: Dressbox

PUBLISHED ON 23.10.2014

more in Fashion Etc