FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
#digitaldivas15

#digitaldivas15

Sumarizata in cifre, cea de-a patra editie Digital Divas a insemnat peste 400 de participanti, 11 speakeri, 34 de castigatori, sute de hashtag-uri digitaldivas2015 in social-media. Ce a facut insa evenimentul special nu poate fi neaparat cuantificat in cifre. Este vorba despre sursele de inspiratie oferite de cei care au pasit pe scena, despre emotii si povesti. Pe 27 mai, Palatul Bragadiru a devenit punctul de intersectie al drumurilor parcurse de specialisti in online, de bloggeri, scriitori, artisti si initiatori ai unor campanii sociale.

Invitatul special al acestei editii a fost Adam Katz Sinding, in prezent unul dintre cei mai apreciati fotografi de moda si autorul site-ului Le 21eme. Asemeni fotografiilor pe care le realizeaza, discursul sau ne-a oferit detalii din universul efervescent al evenimentelor fashion-week. Intr-o industrie deja cladita de profesionisti talentati, a subliniat importanta identificarii si explorarii acelor elemente care fac viziunea ta diferita. A vorbit totodata si despre doza de nebunie pe care o presupune aceasta slujba, marturisind printre altele ca in timpul Saptamanilor Modei ajunge sa lucreze aproximativ 600 de ore pe luna.

Adrian Telespan (scriitor), regizoarea si scriitoarea Chris Simion, Alexandru Gavan (performer de top in alpinismul de altitudine), Raluca Kisescu (Director Comercial AVON Romania si Moldova), Marta Lysiak (Strategic Partner Manager YouTube), Gabriela Lungu (Creative Communications Expert), Antonia (cantareata), Dana Rogoz (actrita si blogger), Alina Gherghe (blogger) si Adina Necula (blogger) au fost cei care au oferit perspective diferite despre felul in care online-ul imbogateste activitatea din offline.

Seara s-a incheiat cu gala de premiere a celor mai creative proiecte digitale de Beauty, Fashion sau CSR, gala ce a fost deschisa cu un mini concert Antonia. Alina Tanasa si Diana Enciu de la Absolutely Fabulous au fost desemnate The Digital Divas of the Year, ele castigand premii si la alte trei categorii. Alina Ceusan este cea care a castigat cele mai multe trofee, respectiv 5 – printre care si People’s Choice Award. 2015 este primul an in care procesul de jurizare a implicat atat votul publicului, cat si votul specialistilor.

Iata castigatorii:

Best Women Websites
1st PRIZE – AndreeaRaicu.ro
2nd PRIZE – The ONE
3rd PRIZE – GLAMOUR Romania

Best Bloggers for Social Causes
1st PRIZE – Magia Sarbatorilor in sectia de Oncologie a Spitalului Fundeni
2nd PRIZE – Caine adoptat, nu cumparat
3rd PRIZE – De garda pe ambulanta

Special Projects by Bloggers
1st PRIZE – Vreau sa fiu Stewardesă
2nd PRIZE – #viataeatatdefrumoasa
3rd PRIZE – Women driving the roads

Best Use of Photography in Blogging
1st PRIZE – Absolutely Fabulous
2nd PRIZE – Alina Ceusan
3rd PRIZE – Dana Rogoz

Best Instagram Account
1st PRIZE – Alina Ceusan
2nd PRIZE – Absolutely Fabulous (Diana & Alina)
3rd PRIZE – Ioana Grama

Best Use of Video in Blogging
1st PRIZE – Special Koko
2nd PRIZE – Alina Ceusan
3rd PRIZE – Laura Musuroaea

Best Newcomer Fashion Blog
1st PRIZE – Say Rouge
2nd PRIZE – Beautify by Beatrice
3rd PRIZE – The Labels Couturier

Best Fashion Blog
1st PRIZE – Absolutely Fabulous
2nd PRIZE – Maurice Munteanu
3rd PRIZE – Alina Ceusan
3rd PRIZE – Ioana Grama

Best Newcomer Beauty Blog
1st PRIZE – Oana Stan
2nd PRIZE – Din dragoste pentru frumos
2nd PRIZE – STEPHANINE
3rd PRIZE – Walk with Ad

Best Beauty Blog
1st PRIZE – Special Koko
2nd PRIZE – Dana Sota
3rd PRIZE – The BFF Blog by Ioana Dumitrache

People’s Choice Award
Alina Ceusan

Digital Diva of the Year
Absolutely Fabulous

Foto: Dragos Asaftei

PUBLISHED ON 29.05.2015

more in Mood Board