WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
#digitaldivas15

#digitaldivas15

Sumarizata in cifre, cea de-a patra editie Digital Divas a insemnat peste 400 de participanti, 11 speakeri, 34 de castigatori, sute de hashtag-uri digitaldivas2015 in social-media. Ce a facut insa evenimentul special nu poate fi neaparat cuantificat in cifre. Este vorba despre sursele de inspiratie oferite de cei care au pasit pe scena, despre emotii si povesti. Pe 27 mai, Palatul Bragadiru a devenit punctul de intersectie al drumurilor parcurse de specialisti in online, de bloggeri, scriitori, artisti si initiatori ai unor campanii sociale.

Invitatul special al acestei editii a fost Adam Katz Sinding, in prezent unul dintre cei mai apreciati fotografi de moda si autorul site-ului Le 21eme. Asemeni fotografiilor pe care le realizeaza, discursul sau ne-a oferit detalii din universul efervescent al evenimentelor fashion-week. Intr-o industrie deja cladita de profesionisti talentati, a subliniat importanta identificarii si explorarii acelor elemente care fac viziunea ta diferita. A vorbit totodata si despre doza de nebunie pe care o presupune aceasta slujba, marturisind printre altele ca in timpul Saptamanilor Modei ajunge sa lucreze aproximativ 600 de ore pe luna.

Adrian Telespan (scriitor), regizoarea si scriitoarea Chris Simion, Alexandru Gavan (performer de top in alpinismul de altitudine), Raluca Kisescu (Director Comercial AVON Romania si Moldova), Marta Lysiak (Strategic Partner Manager YouTube), Gabriela Lungu (Creative Communications Expert), Antonia (cantareata), Dana Rogoz (actrita si blogger), Alina Gherghe (blogger) si Adina Necula (blogger) au fost cei care au oferit perspective diferite despre felul in care online-ul imbogateste activitatea din offline.

Seara s-a incheiat cu gala de premiere a celor mai creative proiecte digitale de Beauty, Fashion sau CSR, gala ce a fost deschisa cu un mini concert Antonia. Alina Tanasa si Diana Enciu de la Absolutely Fabulous au fost desemnate The Digital Divas of the Year, ele castigand premii si la alte trei categorii. Alina Ceusan este cea care a castigat cele mai multe trofee, respectiv 5 – printre care si People’s Choice Award. 2015 este primul an in care procesul de jurizare a implicat atat votul publicului, cat si votul specialistilor.

Iata castigatorii:

Best Women Websites
1st PRIZE – AndreeaRaicu.ro
2nd PRIZE – The ONE
3rd PRIZE – GLAMOUR Romania

Best Bloggers for Social Causes
1st PRIZE – Magia Sarbatorilor in sectia de Oncologie a Spitalului Fundeni
2nd PRIZE – Caine adoptat, nu cumparat
3rd PRIZE – De garda pe ambulanta

Special Projects by Bloggers
1st PRIZE – Vreau sa fiu Stewardesă
2nd PRIZE – #viataeatatdefrumoasa
3rd PRIZE – Women driving the roads

Best Use of Photography in Blogging
1st PRIZE – Absolutely Fabulous
2nd PRIZE – Alina Ceusan
3rd PRIZE – Dana Rogoz

Best Instagram Account
1st PRIZE – Alina Ceusan
2nd PRIZE – Absolutely Fabulous (Diana & Alina)
3rd PRIZE – Ioana Grama

Best Use of Video in Blogging
1st PRIZE – Special Koko
2nd PRIZE – Alina Ceusan
3rd PRIZE – Laura Musuroaea

Best Newcomer Fashion Blog
1st PRIZE – Say Rouge
2nd PRIZE – Beautify by Beatrice
3rd PRIZE – The Labels Couturier

Best Fashion Blog
1st PRIZE – Absolutely Fabulous
2nd PRIZE – Maurice Munteanu
3rd PRIZE – Alina Ceusan
3rd PRIZE – Ioana Grama

Best Newcomer Beauty Blog
1st PRIZE – Oana Stan
2nd PRIZE – Din dragoste pentru frumos
2nd PRIZE – STEPHANINE
3rd PRIZE – Walk with Ad

Best Beauty Blog
1st PRIZE – Special Koko
2nd PRIZE – Dana Sota
3rd PRIZE – The BFF Blog by Ioana Dumitrache

People’s Choice Award
Alina Ceusan

Digital Diva of the Year
Absolutely Fabulous

Foto: Dragos Asaftei

PUBLISHED ON 29.05.2015

more in Mood Board