INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Demi Moore in rolul de Scufita Rosie

Demi Moore in rolul de Scufita Rosie

In cadrul colaborarii cu Oriflame, Demi Moore s-a transformat in cele mai iubite personaje de poveste pentru a promova colectia de make-up ce-i poarta semnatura: More by Demi. A inceput cu o Cenusareasa moderna, a continuat apoi cu o Alba ca Zapada incantatoare, iar acum a devenit o Scufita Rosie captivanta. Noua ipostaza interpretata de actrita hollywoodiana anunta noi produse de make-up in nuante seducatoare. Este vorba mai exact de o paleta de farduri multicolore si de sase culori de rujuri insotite de tot atatea lacuri de unghii asortate.

“A fost grozav sa lucrez cu echipa Oriflame si sa cream impreuna produse cosmetice care te rasfata si accesorii sofisticate, in ton cu ultimele tendinte, pe care orice femeie le va iubi. Actrita din mine s-a bucurat de fiecare rol de poveste pe care l-am jucat si sper ca femeile de pretutindeni vor deveni starurile propriilor lor basme“, declara Demi Moore.

Prin colectia de produse cosmetice si accesorii premium More by Demi, Oriflame isi propune sa aduca stralucirea Hollywood-ului mai aproape de femeile din toata lumea.

Foto si info: Oriflame

PUBLISHED ON 21.01.2013

more in Newsroom