RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Crina Semciuc pentru ‘Be aware. Don’t just wear’

Crina Semciuc pentru ‘Be aware. Don’t just wear’

Actrita Crina Semciuc se alatura proiectului 'Be aware. Don't Just Wear' si devine imaginea noii campanii. Initiat de designerul Alina Petcan, proiectul isi propune sa aduca arta mai aproape de oameni, intr-o maniera inedita. Tricourile create de ea prezinta reproduceri ale unor picturi celebre, realizate de artisti romani, insotite fiecare de o scurta descriere.

Realizate de Adrian Anechitoaie, fotografiile o ilustreaza pe Crina Semciuc purtand doua dintre modelele colectiei, respectiv ‘Cap de copil’ si ‘Fetita padurarului’ de Nicolae Tonitza. Tinutele in care sunt integrate tricourile Alinei Petcan vorbesc, intr-un limbaj versatil, despre dorinta designerului de a crea o legatura intre moda si cultura. Mai multe imagini aici!

Descopera mai multe despre proiectul “Be aware. Don’t just wear” in interviul realizat impreuna cu Alina Petcan, anul trecut, la scurt timp dupa lansare acestuia! Click aici!

Foto: Adrian Anechitoaie

PUBLISHED ON 15.07.2013

more in Newsroom