PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Crina Semciuc pentru ‘Be aware. Don’t just wear’

Crina Semciuc pentru ‘Be aware. Don’t just wear’

Actrita Crina Semciuc se alatura proiectului 'Be aware. Don't Just Wear' si devine imaginea noii campanii. Initiat de designerul Alina Petcan, proiectul isi propune sa aduca arta mai aproape de oameni, intr-o maniera inedita. Tricourile create de ea prezinta reproduceri ale unor picturi celebre, realizate de artisti romani, insotite fiecare de o scurta descriere.

Realizate de Adrian Anechitoaie, fotografiile o ilustreaza pe Crina Semciuc purtand doua dintre modelele colectiei, respectiv ‘Cap de copil’ si ‘Fetita padurarului’ de Nicolae Tonitza. Tinutele in care sunt integrate tricourile Alinei Petcan vorbesc, intr-un limbaj versatil, despre dorinta designerului de a crea o legatura intre moda si cultura. Mai multe imagini aici!

Descopera mai multe despre proiectul “Be aware. Don’t just wear” in interviul realizat impreuna cu Alina Petcan, anul trecut, la scurt timp dupa lansare acestuia! Click aici!

Foto: Adrian Anechitoaie

PUBLISHED ON 15.07.2013

more in Newsroom